Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Xen min, pappaen til jenta mi. Driver og truer meg med retten stadig.. Han sier hver gang jeg skal ringe advokaten og få tatt dattern til meg. Det er jeg som har foreldre ansvaret og har tatt meg av henne siden hun ble født. Han skal ha henne kun en gang i uka og anhver helg. Er det virkelig så lett? Og bare ringe advokaten og det blir rettsak.. Vi bor likssom ikke i USA:P Jeg er en kjempe god mor og gjør ingenting galt, jeg klarer meg helt fint alene og passer veldig godt på dattern vår.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 han kan ringe advokat ja. det vil bli megling, og hvis det dere ikke blir enige så blir det rettsak ja. det kommer litt an på hvor gammel barnet er , men husk at mor ikke automatisk vinner i retten lengre. Mor behøver ikke være en dårlig mor for at far skal få omsorgen. Det går på hvem som er best evnet til åta seg av barnet. Men når det er sagt...far får så og si alltid deltforeldreansvar om han går til rettsak, men omsorgen for barnet er det veldig stor sjanse at du beholder siden barnet har bodd hos deg hele tiden og sikkert er lite
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 HI her. Barnet er 8mnd. Han klarer jo ikke og ta seg av dattern vår en gang. sover på sofaen mens hun stakkars leker alene i 2timer. Glemmer og skifte bleie, jah u name it. Han kan ikke no om barnet. tror han vil "ta" henne fra meg bare for at jeg skal bli lei meg og provosere meg.
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 når barnet er så lite skal det veldig mye til for at det blir flyttet fra primær omsorgs person ja... tror ikke du har noe å bekymre deg over jeg
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 når barnet er så lite skal vel mor nærmest være narkoman,eller på en annen måte FULLSTENDIG uegnet til å ha omsorgen for å miste den? Trur ikke du skal bekymre deg, mannfolk bjeffer stort sett mer enn de biter....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 du har ikke noe og beskymre deg for. han får ikke tatt fra deg jenta. hvor mye samvære har han nå? har han hatt samvære hele veien? barneombudet fraråder regelmessing overnatting for barn under 1 år. du burde ringe familieværnkontoret der du bor og få til en avtalle med de. så kan du fortelle hvordan saken er. å så kan du ta med pappaen dit og skrive en skriftlig samværesavtalle. de er flinke og du trenger ikke grue deg. lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Okey, nå beskymrer jeg meg ikke så mye.. Takk jenter. Han får egentlig lov og se snuppa når han vil men det er ikke altid han holder det.. Blir litt redd når han truer med retten men jeg vet at jeg er en kjempe god mor og at han ikke får tatt henne fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå