NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg våknet til morran idag av ettåringen min som hylskrek, hun pleier alltid å skravle å rope litt på mamma bare, så jeg løp inn. Tror du ikke ungen hadde tatt av seg bleia og bæsja over HELE senga og var selv helt innsmurt i dritt. For en måte å våkne opp første dag i ferien. jippi:)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 hehe. hyggelig overaskelse på morgenen. gutten min er og selv innsmurt i bæsj når jeg våkner. men det renner ut av bleien alle veier. så både han og senga er full av bæsj.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Usj... for noen dritunger dere har :-))
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 haha. jepp. min har vært drittunge i en uke nå.
yasmina Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 aesj.... Kjedelig. Tror ogsaa jeg hadde blitt oppgitt hvis jeg vaaknet til noe slikt....
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 det værste var at jeg egentlig skulle sove lenge og det var gubben som skulle stå opp med henne...men etter den opplevelsen så var jeg ganske våken så da kunne jeg likesågodt stå opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå