NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg våknet til morran idag av ettåringen min som hylskrek, hun pleier alltid å skravle å rope litt på mamma bare, så jeg løp inn. Tror du ikke ungen hadde tatt av seg bleia og bæsja over HELE senga og var selv helt innsmurt i dritt. For en måte å våkne opp første dag i ferien. jippi:)
alvefrøken Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 hehe - derfor er det så greit å bruke trusebleier! De er ikke så lette å åpne. Jaja - bare å vaske det
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Hun er for lita (vekt/str) for trusebleier ellers så hadde det vært et alternativ ja:) åja, var bare å vaske, hehe
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Vi måtte begynne å legge våres i bleie og body som var bak frem. Klarte å ta av seg både pysj og bleie....for et styr! Men med bodyen bak frem så klarer hun ikke å åpne opp knappene.
alvefrøken Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 hm....høres litt rart ut hvis hun er året... Tror vi prøvde trusebleie lenge før vår var året. Husk at bleiestrørrelsene ikke trenger å være slavisk. I libero og pampers får du gratis vareprøver. Kanskje verdt å prøve ?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 joda, har prøvd vi, for hun er jo i tillegg helt umulig å ta bleie på. Brukte det i den alderen til eldstemann. Men snuppa er knappe 8kg, selv om hun er 1år, og både libero og pampers er for store, da tisser hun gjennom i stedet. Med body eller hel pysj får hun det ikke til så får bare alltid ha på det. Sov bare i en t skjorte den aktuelle natten;) Men tusen takk for tips fra begge to;)
Northernlights Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Den der varianten tror jeg alle mine har gjort, unntatt nummer 6. Men det kommer vel en morgen... ;o) Festlige greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå