Juliemamman Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Fikk sms fra henne i 6-iden idag - da hadde hun 7 cm åpning, og hadde fått epidural. Hun har hadd vondt leeeeenge nå, stakkar, så blir godt til henne å bli ferdig nå . Krysser fingrene for at alt går bra
Yoggy ; ) Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Klart man kryssar fingrarna for en medsyster..... ; ) Hoppas allt går supert!!!!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Regner med det er bare å si Gratulere Jiterbebis!!Kjenner jeg blir mekti sjalu...når er det min tur???
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Heldiggris!! Heia heia!!! Krysser fingre for harde livet!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg lurer litt på en ting. Hvorfor har det seg sånn at alle krysser fingerne og "håper alt går bra?" når man får høre at noen er på vei til å føde ? er det for at dere tenker på alt det som kan gå galt ? at det er stor sjangse for at fødselen ikke går bra, at ungen kanskje ikke overever etc så den fødende mor trenger lykkeønskinger ? Bare lurer =)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Det er høflig å ønske lykke til og at alt går bra. Dessuten ønsker en god person at det skal bli en grei fødsel uten for mye komplikasjoner til den fødende. "Alle" ønsker at den som føder skal oppleve det som en positiv og god opplevelse, om man har litt omtanke for sine medmennesker...
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Det går nesten alltid bra å føde barn, men det er jo en stor sak, faktisk det største man opplever her i livet og som de fleste dessuten gruer seg en del for. Det er vel derfor det er hyggelig ting å sende med noen gode ord på veien synes jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå