Gå til innhold

Dere som har tatt grinda på sprinkelsenga ned et hakk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tar dere den opp igjen? Når babyen begynner og rulle eller reise seg? Hm.. De kan jo ikke rulle over, men kanskje tryggest og ta den opp da?

Gutten min er 4,5 mnd. snart, han ruller ikke og ligger ganske rolig om natten..

Men burde han ikke begynne og rulle snart? Eller er det mange som ikke gjør det ved den alderen? Flere som har spurt om han ruller nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn er veldig individuele. Noen barn ruller ved 4mnd andre ved 7mnd begge deler er helt normalt. Vi tok ned et hakk når snuppa var 4mnd for da drev hun og rulla rundt. Og nå må vi snart ta ned enda et hakk fordi hun driver og står i senga. Hun er foresten 8mnd. Håper jeg svarte på spm ditt da:P

Skrevet

Tror hun mente kanten på senga, ikke sengebunnen...

Skrevet

Tar den opp igjen? Hever vel ikke senga igjen? Skjønte ikke helt det der..

Men når han begynte å snu seg så tok vi ned ett hakk.. Når han begynte å reise seg opp tok vi helt ned.. Han er nå 89 mnd og har senga helt nederst..

Skrevet

Ahhh... Hehe

Den har vi alltid hatt oppe =)

Skrevet

min begynte å rulle fra rygg til mave når han var 6 mnd.. akkurat bytta seng nå, for er ikke lenge før han setter seg opp/drar seg opp selv, og da blir det skummelt syns jeg, er 9 mnd.

Skrevet

men inntil nå har senga stått innatt senga våres og da, fått eget rom nå :)

Skrevet

Vi har sengebunnen på det høyeste enda, men skal faktisk senke den ikveld - den siste uka har Minimais blitt så innmari mobil... idag tok hun tak i kanten på senga og reiste seg opp så hele hodet var på utsida av senga :/ Men KANTEN har vi selvsagt hatt like høy som resten av senga siden hun var 1-2mnd. Fort gjort at hun triller utfor - hun ligger som en makk i senga, og ellers også. Rullet fra rygg til mage da hun var 3mnd, og tilbake igjen har ikke kontrollen vært så god så da kaster hun seg formelig over.

Skrevet

Hehe ja det var sengekanten jeg mente.. Forklarte sikkert ikke noe lett, visste ikke helt hva jeg skulle kalle det.. hehe=)

Vi tok ned sengekanten da han var ganske liten, fordi det da var lettere og ta han opp for mat om natta, å han spiser jo fortsatt om natta, å han er egentlig en ganske rolig gutt.. enda..=) Men tenkte på at plutselig så kan han jo kanskje rulle/dra seg opp.. Han er jo begynt å bli noen mnd. nå, så han er vel i den alderen der han plutselig kan bli mer aktiv.. Så kanskje vi skal heve den like høyt som senga snart.. Sengebunnen har vi på den øverste enda, ikke noen vits for oss og senke den enda hvertfall..

Takk for svar på et kronglete spm.=)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...