@nne p@ l@nne Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Flere som sliter med det nå på slutten? Er det farlig for babyen om man har diaré over flere dager mon tro? Har masse vonde tak i magen også, men tror ikke det er noe rier men mage smerter i forbindelse med løs mage. Har hatt det sånn noen dager nå. Ganske slitsomt!! Er noen uker igjen til termin så babyen og jeg har ganske god tid!!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Det er jo ett tegn på at noe skjer....sikkert ikke lenge igjen da....=)Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Dette er ikke et tegn på at noe er i ferd med å skje, jeg har også hatt diare og oppkast ca en gang i uken de siste 3 ukene, nå er jeg 3 dager over termin. Da jeg oppsøkte lege, fikk jeg beskjed om at enkelte gravide ble overfølsom for enkelte type matvarer, særlig på slutten av svangerskapet. At man da burde holde seg unne det du spiste før du ble syk. Ikke fordi det er farlig, men fordi det er ubehagelig for deg. Men, om man skulle få en hissig bakterie i slutten av svangerskapet, så kan dette gjøre at fødselen setter i gang noe tidlig, men dette er veldig individuelt. Sånn, håper du fikk svar på det du lurte på, og til deg som sier at noe er i gang, ikke svar på ting du ikke hvet noe om, er faktisk ganske mange her inne som tar svarene alvorlig. Hilsen ANONYM...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå