Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 hvordan det er å sove en hel natt jeg.... ? Er så sliten jeg :-(
så var vi 4 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Det er fryktelig oppskrytt. Og det blir din tur med tiden vil jeg tro Kanskje du har noen som har lyst å være barnevakt?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Godt å se det er flere som har det slik.. ;P I natt fikk jeg faktisk sove hele natten (23-23.30 -> 07.15).. Noe så utrolig godt.. ) Det er faktisk den første natten på 4,5 mnd....
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 HI her Hehe... nei, ække noen til å være barnevakt, ikke en gang faren har henne noen gang, han kommer bare hit og snylter. Dritten der. Er jo greit med våkenetter når ungene er små da, da kan man jo sove sammen med de om dagen igjen, men dattera mi er 3 år og ikke interessert i å sove om dagen lenger. :-| Jeg sitter bare her hver dag og håper at hu snart vokser det av seg. hehe :-D Hu våkner og er våken i ca 4 timer nesten hver natt. Det ække kult. Babyer sovner vaffal igjen de da. :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå