Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg våknet kl 4 med noen merkelige smerter, Jeg prøvde å snu meg i senga men til ingen nytte da jeg kjente noe som tok ta i bekkenet og det rev skikkelig. Da jeg endelig klarte å snu meg tilbake til den stillingen jeg egentlig kom fra tok det ekstra tak ved skambenet og nederst i ryggen! Tenkte kansje det kunne være magebesvær da jeg hadde litt mageknip tidligere i går kveld. Men jeg har vært på do mange ganger og må ikke! Prøvde å gå å legge meg igjen, men da satte smertene inn igjen. akkurat som om bekkent blir kjempe ømt og ikke tåler at jeg ligger nede---- forstår ingenting jeg. Sitter her i sofaen nå med litt vondt i magen,bekken og ryggen. Men alt for vondt til at jeg klarer å ligge. Enda 32dager til termin også. Noen som har opplevd lignede? Er skikkelig vondt dette her og jeg har aldri vært plaget med bekkenet tidligere og hode vet jeg at nå er festet.. Plis hjelp...
Mone snart3barnsmor Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 kan det være noe av det sammen som under inlegget. "HOLD" I HØYRE SIDE AV MAGEN" les der.... men er du nærvøs for noe annet så ring jordmor eller lege... eller føden lykke til på morrakvisten:-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Nei, er nok ikke hold!! Kan ikke sammenlignes engang. Dette tror jeg nesten er vage murringer.. litt satt ut og litt usikker..
Mone snart3barnsmor Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 ring føden da.... aldri øl med det... er du bekymret så skal du få svar av de uannsett...... de er der for en ting..... ringringring.... morgenklem til deg......
Mone snart3barnsmor Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 aldri øl med det... heheh mente aldri nøl med det
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Høres i mine ører ut som bekkenløsning...jeg har nemlig bekkenløsning i skambeinet og halebeinet, og da gjør det vondt å snu seg og å ligge!:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå