Hjertefamilien Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Begynn med Personalia: Navn Sivilstatus Fødselsdato Barn Tlfnr Email Nytt avsnitt med Skole/utdanning Nytt avsnitt med Yrkeserfaring Nytt avsnitt med Kurs Nytt avsnitt med Språk Nytt avsnitt med Interesser/hobbyer Sånn ser min ut hvertfall, og den har skaffet meg jobb :-) Den er lett å lese, oversiktelig og pen. Bruk litt tid på den, kanskje sett inn ett bilde, farge på avsnittene (overskriften) etc. I mange tilfeller er det kun cv'n arbeidsgiverne ser på, best å la den se flott ut :-) Under hvert avsnitt lister du opp det du har gjort, fra dato til dato eks 01.01.07 - 01.07. 07 Hjemmeværende Lykke til :-)
Miss Foster Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Hjertefamilien´s forslag er bra. Men sett yrkeserfaring fór skoleutdanning. Samt at sivilstand og barn er det ikke nódvendig á ha med pá personlig informasjon. Skal du bruke "farger" sá unngá at det blir seende ut som en tegning.... Du kan ha blá f.eks. som farge pá overskrifter. Nár det gjelder bilde, sett inn et passbilde av deg - unngá "fest"bilder hvis du skjónner hva jeg mener )
prekæs Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 En CV bør være hundre % seriøs og med riktig skrift. Sort farge. Kreativiteten bør komme fram i søknaden, og ikke i CV. Min inneholder også at jeg har ordnede barnepassforhold og at jeg har god helse. (skrevet på slutten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå