Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har et dumt spm..

Jeg bare lurer på om det er noen som har begynt på minipille etter en fødsel? Har fått dette av legen min nå. Er det slik at jeg får tilbake mensen fortere om jeg begynner med det nå, eller spiller ikke det noen rolle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt på minipillen nå. På min fjerde uke nå, så vet egentlig ikke om man får mensen raskere tilbake. Noen får jo ikke mens i det hele tatt når man går på minipillen. Spørs hvilken pille det er også. Fikk høre at de fleste ikke får mensen på den jeg går på, heter conludag elr noe slikt. Så håper bare jeg =) Satt inn spiral etter sist gang, og da fikk jeg ikke tilbake mensen før etter 8 mnd, så håper på det samme nå hvis det skulle vise seg at jeg får mensen.

Skrevet

jeg har ogsaa conludag. begynte for tre uker siden, og har naa faatt mensen for tredje gang siden jeg begynte:( uflax!! vurderer faktisk aa slutte paa pillen og bare bruke kondom (men vill jo ikke det saa skal proeve litt til) ikke goey aa ha mensen 3-4 dager i uka ihvertfall!

Skrevet

Det er conludag jeg har fått også. Vet ikke helt om jeg skal begynne med den nå eller vente til etter sommeren, hehe:)

Kan ikke si at sex frister så mye enda så kan jo vente litt..:)

Skrevet

er minipilln like sikker som p-pillen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...