Gå til innhold

Mister alt håret jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ganske langt tykt hår, men nå tørr jeg nesten ikke kamme meg. Mister jo alt! Er det noe å gjøre med det eller? Var ikke slik etter sist fødsel. Didriksen er forresten 10 uker og jeg ammer nesten ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å det er nok ikke unormalt.. jeg mistet så mye at jeg nesten ble redd. hehe. sto opp om morgenen og puta var full av hår. og for og ikke snakke om når jeg hadde dusjet. usj. men det ga seg jo etter hvert=)

Skrevet

sånn er det bare...:/ Mistet halve hårmengden jeg da jeg amma (men jeg var glad for det da aldri vært så fornøyd med håret mitt som da har grusomt tykt hår) men håret kom tilbake:) Det gjør det til deg og:)

Putt i deg ølgjær så mye som du greier så gir det seg nok skal du se:) Ølgjær er grusomt hehe men når det gjelder håret så greier en nok å få det ned:)

Skrevet

ååå der kjente jeg meg igjen.. her raser håret av også:( sluket i dusjen er helt svart hver gang etter en dusj:( finner håret mitt overalt tilogmed i belia til tulla:O jeg har aldri mista så mye hå rfør...

snuppa er 5 1/2 mnd gammel og hakke amma sia hu var 3 mnd...

trist dette her:( og SKUMMELT!:(

Skrevet

ok..saa det er haap...olgjaer? flottings kjoper det jeg da....

tror jeg har mistet over halvparten

Skrevet

Da blir det innkjøp av ølgjær i dag!! Finner hår over alt jeg også, rumpa til Didrik er jo full av hår etter ett bleieskift hehe. Var ikke slik da jeg ammet storesøster, og henne ammet jeg i 6 mnd.

Skrevet

Redken har en super god shampo mot håravfall, den reddet de siste lokkene mine. Jeg så ut som om jeg hadde kreft - håret bare raste av! Så ikke klok ut!

Så denne gangen står Redken allerede klar på hylla - skal begynne med den med en gang jeg føder, for den forebygger også.

Redken Vivagen heter den forresten.

Skrevet

Okay, takk! Prøver den før ølgjær jeg hehe....

Skrevet

Det hadde jeg også gjort. :-) Ølgjær øker dessuten hårveksten både her og der. ;-) Ikke bare på hodet.

Skrevet

Og ta b-vitaminer!

Jeg mistet også masse hår!

Skrevet

Uff da, hårvekst andre plasser trengs ikke. Har da nok styr med barbering om det ikke skulle komme mer også hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...