Gå til innhold

Da er vi ikke aktive prøvere lenger :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter mer enn 2 år som prøvere har vi funnet ut at vi vil konsentrere

oss om litt andre ting i livet.gubben starter butikk neste år og jeg

kommer til å begynne på 3 årig studie neste høst.

så da tar vi ting som det kommer fra nå av.

ikke noe mer legebesøk eller forsøk på Riksen.

men begynner ikke på piller eller noe,så får se.

kommer til å følge med på dere her inne da:-)

masse lykke til alle sammen(litt ekstra til sliterne...)!!!

klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke så dumt med en pause fra en aktiv prøveperiode som har vart så lenge. For å prøve å trøste deg vil jeg si at det tok oss 5 år å bli gravide. Og jeg er sikker på at det klaffet fordi vi hadde så mye annet å tenke på i stedet. Det kom som en kjempeoverraskelse, og det klaffet på mitt siste studieår slik at jeg ble ferdig med studiene til og med. Noen ganger tror jeg virkelig skjebnen spiller oss et puss. Jeg er ganske overbevist om at det hjelper å slappe av litt mentalt med noe annet, og at mange har opplevd at først da sitter den. Men det tar nok litt tid før babytankene er borte fra systemet. Jeg tenkte som så at jeg ikke kunne planlegge livet til hver minste detalj og gjorde derfor det jeg hadde lyst til enten det passet med barn eller ikke, og for meg passet det med barn når som helst uansett om jeg var student eller ikke. Masse, masse lykke til med studiene og alt annet! (Regner med du gir beskjed dersom en spire setter seg fast?;)). Klem!

Skrevet

Sikkert ikke dumt å ta en pause, man kan jo bli rimelig opphengt! Men det kan ikke være lett å ta den beslutningen. Håper at det snart sitter en spire der i alle fall! Lykke til!

Skrevet

jada,gir beskjed jeg;-)

hvis jeg kommer inn på studiet jeg vil neste år kommer vi ikke til

å prøve i det hele tatt under studietiden.

er ikke et studie det lar seg gjøre å være gravid under...

vi har ikke vært så veldig ivrige de siste mnd,og vi fant ut at det

blir for mye stress med flere forsøk på Riksen,så da gir vi oss.

om jeg skulle bli gravid så må det skje fort...

er veldig gira på å komme igang med studiene.

lykke til til dere da!!

titter innom;-)

Skrevet

Lykke til med studiene, dollypopp! Blir nok spennende:)

Skrevet

Lykke til med studier og butikkåpning til dere! Vi snakkes vel litt innimellom for det tenker jeg :)

Skrevet

Lykke lykke lykke til! Du fortjener det beste!!!

Skrevet

Her tok det 4 år på å bli gravid med første, er nå gravid med nr to tok bare tre mnd.

Hadde delvis innfinnet meg med at kanskje jeg aldri kunne bli gravid så jeg begynte på skole, faren min døde og typen flyttet til en annen by pga jobb, ja da ble jeg gravid.

Kanskje det skjer dere å nå når dere får tankene bort på noe annet.

Lykke til:o)

Skrevet

Skjønner at dere vil konsentrere dere om litt andre ting etter så lang til som prøvere og ønsker dere lykke til med studier og butikkåpning...

Hva er det du skal studere forresten?

Men en gang blir det nok barn på dere og, på den ene eller andre måten:)

Skrevet

Trist at du ikke lenger er prøver... Men jeg forstår deg ja! Vi har bare prøvd i 13 mnd. og jeg er allerede temmelig deppa å på randen til å gi opp!!!!

Du har gitt masse av deg selv her på forumet! Tusen takk .-)

Ønsker deg og din kjære masse lykke til i fremtiden. Det kan skje når du minst aner det. He, he...

Ikke glem oss andre "slitete"helt av da. Kom gjerne på besøk og helst med gode nyheter!

Kommer til å tenke på deg!!!!!!!!!

Skrevet

Så trist dolly :o( ønsker dere alt godt videre, og håper det sitter en spire for dere når dere minst venter det ;o) Gi lyd fra deg en gang i blant da!

Stoooooooooooooooooooor klem til deg.

Skrevet

Det var trist å høre.

Håper dere er enige om valget, og at dere klarer å fokusere på andre ting i noen år framover. Da vil sikkert avbrekket bli positivt for dere begge.

Lykke til videre!

Skrevet

tusen takk alle sammen!!

vi er 100%enige om valget,heldigvis!

jeg skal studere til politi,så håper jeg kommer inn neste år...!!

trener hvertfall som en gal for tiden..hehe.

masse,masse lykke til til dere andre!!

Turbo,rosered,lalla,babyklar,mysill,pike25...heia,heia,heia!!

(og alle andre!)

klem

Skrevet

Så trist å høre at dere ikke kan fortsette, men samtidg ser jeg at det kan være godt for dere. Jeg vil ønske dere lykke til, å hvem vet, kanskje spiren sitter der når du minst aner det

Skrevet

Lulla skulle det selfølgelig stå...ikke lalla...

heier på deg vet du!

synes egentlig det er deilig å legge det fra meg jeg.

føler meg jo helt fri...hehe.

i dag kom tanta og det gjør ikke noe...makan..hihi

Skrevet

Uansett hva som skulle skje framover nå LYKKE TIL kjære! Tenker masse på deg! Mange mange klemmer! :-D vi snakkes vel på msn og tryneboka, tenker jeg! hehe

*suss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...