Gå til innhold

er ungene deres mye syke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare jeg som er uheldig med en syk unge hele tiden føles det som.

Elias har alrede hatt bronkitt, halsbetendelse, mye mulig astma (så må ha med meg astmamedisin) å nå er han sjikkelig forsjøla å hås i stemmen sin stakkar.

Å han er bare 8 mnd. Har hatt to antibiotika kurer alrede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har konstant syke barn jeg........................mer eller mindre

Skrevet

Offf stakkar :(

Vesla mi på 21mnd har heldigvis bare vært syk en gang i sitt liv. Å da var hun 1år. Da fikk hele familien omgangssyken å hun var skikkelig syk stakkars. Så jenta mi har ikke vært mye syk heldigvis.

Kan ha noe med at hun ikke har begynt i barnehage ennå. Hun ble smittet av en annen baby å da hun fikk omgangssyken.

Skrevet

Charlie22 : yngste min går heller ikke i barnehage, hun er 20 mnd. Om jeg legger sammen hennes friske dager kommer vi til sånn ca 3-4 mnd tilsammen fra fødselen........ hun har borti 15 innleggelser, 10 opperasjoner og går til jevnlig kontroll og utredninga er ikke ferdig ennå......

Skrevet

Oki ja det finnes så klart unntak. Men mener å ha hørt at de fleste barn som begynner i barnehage er syke fram og tilbake de første 6mnd.

Blir vel sånn her å regner jeg med.

Skrevet

wow, stakkar. hva er galt med henne ? hørtes nesten ut som meg da eg var liten, hehe

Skrevet

Foreløpig har de funnet ut at hun er et ekstremt ørebarn, har kraftig reflux og astma.

Hørselen hennes virker nedsatt, hun har så og si ikke språk (kun mamma og pappa som sies klart ellers bare lyder og peking)

Hun tar til seg alt som ligger av smitte i luften og blir 10 ganger sykere enn andre. (Holdt f.eks på å havne inn pga noe så vanlig som vannkopper) Medesinene virker ikke tilfredsstillende. Kan ikke være ute i dårlig vær, vind, snø etc. Kun når det er fint og varmt. Sover lite og dårlig. Mulig ny opperasjon i løpet av høsten osv osv osv .

Kunne skrevet en hel masse, men................ journalene hennes er på borti 50-60 sider eller sånn. Har kopi av alt i egen perm her hjemme i tilfelle vi plutselig må til fremed lege. Hun er nemlig vanskelig å se om hun er syk, mest sannsynlig fordi det har vært så mye at hun har fått en sinnsykt høy smerteterskel.

Skrevet

Stakkars gutten din,ikke noe kjekt når de små er syk.Og han har visst hatt sin del..

Jenten min har bare vært syk en gang,og det var nå.Da var hun forskjølet,men ikke feber eller noe.Bare snørrete og hostet endel.Hun er 17mnd.

Skrevet

Har vært.. ;) snart 2 år nå, vært lite syk siste 6 mnd :)

Skrevet

har heldigvis slippi unna det værste der.. hatt den 4 barnesykdom og øyekatarr en gang, og fikk eksem en gang... er 9 mnd.. er jo ikke det værste tinga det! er vel verre med bronkitt og høy feber og sånt...

Skrevet

Før han begynte i bhg hadde Tobias aldri vært syk faktisk...var MYE syk første halvåret i bhg med øre-og halsbetennelser på løpende bånd...men etter at det var over har han nesten ikke vært syk. Blir han syk er det som regel over på en dag:o) Han er nå 2,5 år og har for eks hatt omgangssyken èn gang...da var han på overnatting hos svigers og var frisk som en fisk da vi hentet han dagen etter:o) Ellers har han hatt to dager i år som han har vært litt slapp og hatt feber...men som sagt, over på en dag:o) Heldige vi:o)))

Skrevet

Lucas var utrolig mye syk det første året i bhg. Han var hjemme i 1 uke, så i bhg i 2 uker, hjemme 1 uke osv..

Skrevet

Serina har kun hatt øyekatarr, og er straks 10mnd :o)

Skrevet

Ja jeg synes Kasper er mye syk ja. Har forskjølelse og feber hver mnd, hatt øyekatar 3 ganger, ørebetennelse en gang og omgangsyken 4 ganger. Det begynte da han begynte i bhg da. var lite syk før det. Han er 17mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...