Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...gjør nok ikke jeg! Andre? Nå som det regner ute, og ikke er sol varmt og skikkelig sommer "glemmer" jeg å drikke. Er jo ikke tørst utenom måltid! Lager til en mugge hver morgen med vann som står i kjøleskapet, men kommer sjelden på å drikke av den. Håpløst tilfelle, tidlig ammetåke!????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi to, jeg også har en vannmugge i kjøleskapet men drikke skjeden av den....blir heller max på meg :( så jeg må skjerpe meg hehe..

Skrevet

Har aldri drukket nok vann desverre.. prøver men "får ikke til"..:P glemmer det rett og slett..:(

Skrevet

Sniker litt innpå 2 tri her hihi..

Eg og har problem med å drikke den mengden vatn som en bør. Men eg begynte med å kjøpe vatn på flasker, det flaskene med sånn kjekk drikketut på. Når flaska er tom vasker eg den og fyller på den igjenn og setter den i kjøleskapet. Etter eg starta med det så begynte jeg automatisk å drikke masse her. Mye kjekkere å drikke utav de flaskene hehe..Så nå drikker jeg vel alt fra 1,5 til 3 l vann hvær dag. Tilogme ungene har fått sansen for vatn etter jeg starta med det =)

Er jo verdt et forsøk da kansje? =)

Skrevet

Då må eg berre finna ut kor den kjekka 0.7 imsdalflasko mi e..:P

Skrevet

Drikker desverre veldig lite vann....

Skrevet

må le av innlegget til [email protected] aldri drukket vann ifra skjeden ialefall..... hahahahaha flirer så tårene triller...sorry men måtte bare hehehehehehe

Skrevet

Nam nam farris er deilig, må ha det bare må ha det:) Det ene problemet er at den ikke er tilgjengelig altid, glemmer å kjøpe og sånt:(

Prøver å drikke nokk, da dette hjelper meg mot lavt blodtrykk.

Skrevet

Jeg har alltid et vannglass på bordet, uansett, men det som er kjekt med flasker er at man lettere kan "måle" hvor mye en har fått i seg.

Jeg elsker vann og er flink til å drikke det, men før drakk jeg bare saft og måtte på avvenning for tennene satte ikke pris på det, og etter det har jeg vært kjempeflink synes jeg ;o)

Skrevet

Jeg drikker vanligvis masse vann, er veldig glad i det. Men nå har vi flytta, og vannet her smaker helt forferdelig!! Er helt splitter nye leiligheter, håper at vannet blir bedre når flere flytter inn og begynner å bruke det....Blir bare Imsdal, når jeg husker det.

Skrevet

Har vurdert å kjøpe ti literen med imsdal å ha liggende i kjøleskapet,men er ikke så lett å få med seg hjem. Jaja, slipper nå å ruste av vannet:o) hehe

Skrevet

veldig viktig å drikke endel vann. Jeg havnet på akutt kontroll på sykehuset pga væskemangel. Jeg trudde det var pga høytblodtrykk, var kjempe svimmel, kastet opp og var ør. Alt var bra, men legen mente at det var fordi jeg hadde drukket for lite de siste dagene, vi gravide svetter mer og trenger derfor mer væske, selv om det ikke er spes varmt ute. Nå går jeg rundt med drikkeflasken min hele tiden, skulle hatt en vanndunk på ryggen! he he.. eneste er at jeg må tisse hele tiden da ..blæh...

Skrevet

Jeg glemmer meg hele tiden. Og så liker jeg ikke å måtte tisse så ofte. Har ikke tid til det ;-p hihihi

Skrevet

Det med vannflakse er kjempe lurt, men ikke sett den i kjøleskapet, det er mye lettere å drikke masse vann hvis det ikke er for kaldt. Prøv det, så vil dere se det selv. Vet at kaldt vann smaker best, men hjelper lite når man ikke klarer å få i seg nok :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...