Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...3. trimester allerede.... tiden har gått så fort. Mitt andre svangerskap. Gleder meg veldig til å få et barn til, men gruer meg litt til fødselen. Tenker ikke så mye på det, men nå når det nærmer seg er det jo naturlig å tenke på det. Ble satt i gang sist, og håper at jeg slipper det denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit=)

Skrevet

velkommen skal du være! eg synes også at tiden har gått fort til nå og nå har eg 60 dager igjen til termin.gleder meg til lille gutten vår kommer og gleder meg faktisk til fødselen men eg er sikkert bare lykkelig uvitende om ka eg går til. får bare ta det som det kommer og bruke tiden igjen til å få ting og tang på plass.har en god del som skal handles inn og ordnes men det er bare kjekt. lykke til videre

Skrevet

Takk skal dere ha:) lykke til videre i svangerskapet til dere alle!

Skrevet

heisann!!

Så godt å se flere ferskinger her inne. Føler jeg har en evighet igjen i forhold til alle andre :o)

Ser at vi to har termin samme dag.

Artig :o)

Skrevet

Velkommen hit...

Selv håper jeg å slippe herifra fortest mulig... gjerne i går! :P

Skrevet

Velkommen skal du være!

Selv håper jeg å kunne forlate forumet snart, har ti dager igjen i følge kalenderen :-)

Skrevet

Takk for det:) Lykke til til dere to som går og venter....tiden snegler seg sakte på slutten. Husker det godt fra sist, ja... Dere har en bra jobb foran dere, med verdens fineste premie:) Ta vare på dere selv og prøv å hvile masse! Artig at jeg har samme termin som deg Renate77, får prøve å følge hverandre litt her vi da:) Vet dere forresten hva dere får? Jeg vet ikke. Visste ikke sist heller. Både mannen min og jeg vil ha spenninga helt til slutt, men skjønner godt de som vil vite da. Ha en fin dag:o)

Skrevet

Hehe...

Mye likt her, Sanna.

Vi har en gutt på 2 år og 9 mndr. Han blir 3 år 6 dager før termin. Vi visste ikke kjønn sist og vet det heller ikke nå. Vi har også valgt det sånn for å ha spenningen til siste nikk :o)

Jeg er begynt å bli litt for spent på kjønnet nå, men mannen min holder meg nede på jorden. Har lyst å ta ul for å få sett, men samtidig har jeg ikke lyst. Er jo så spennende når fødselen er igang!!

Er egentlig ganske sikker på at det blir gutt, for i hans familie er det KUN gutter. Han og broren har til sammen 6 gutter og 0 jenter, så det er kun gutter de klarer å lage. Hehe...

Grunnen til at jeg litt spent likevel, er at dette og forrige svangerskap er så utrolig forskjellig. Denne gangen var jeg småkvalm de første 12 ukene, full av hormoner og humørsvingninger til tusen. Kort lunte, for å si det sånn.

Vi får følge hverandre til the bitter end :o) Spennende!!

Skrevet

Men si meg, har du skiftet termindatoen eller har jeg sett helt feil?

Var sikker på at det stod 9. oktober på deg i går.. Nå står det 8. oktober..

Så også nå at du bor i Ålesund. Jeg har bodd i Volda i 3 år og gått på lærerskolen. Hihi..

Skrevet

Hei!

Velkommen inn hit da:))

Ser at du er fra ålesund, ikke så veldig langt unna meg da:))

Masse lykke til videre:)))

Skrevet

He he, ja det var litt komisk:) Datteren min blir 3 ca 2 mnd etter babyen kommer. Passende aldersforskjell synes jeg. Har ikke endret termindatoen siden i vinter, da fikk jeg 9.okt, også fikk jeg 8, hos legen...så det har stått 8. okt. ganske lenge. Jaja, da er det en dag i mellom oss da:) Forrige sv.skap ble jeg satt igang på overtid (9 dager). Er innstilt på at jeg kommer til å gå over denne gangen også. Jeg har blitt sykmeldt nå, grunnet bekkenløsning. I tillegg har jeg begynt å bli så svimmel, så kjenner det er godt å få kunne ta ting i eget tempo og hvile når jeg trenger det. Artig at du har gått på lærerskolen i Volda da. Det er jo ikke så langt fra Ålesund. Ellers så føler jeg at jeg får en jente til, men har ikke så sterk følelse. I mannen min sin familie får de bare jenter (1 gutt og en flokk jenter), men spiller ingen rolle hva vi får. Kjekt om vi får gutt og kjekt om vi får jente:) Blir det jente, så har vi jo alt vi trenger. Gjenstår å se. Håper du klarer å holde deg da...ikke lett, men tenk på at det blir ei ekstra gulrot når du ligger der og trykker... Vi snakkes. Klem

Skrevet

Takk for det! Masse lykke til videre til deg også. Du har ikke så lenge igjen du ser jeg. Tiden har gått så fort hittil, så jeg håper det fortsetter slik. Ha en fin dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...