Mamma til go'jentene Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Heisann! Har et spørsmål til dere kloke damer. Har tannlegetime til uken, er i uke 9, kan jeg gå? Det jeg er redd for er røntgen, fyllinger m.m. Tusen takk for svar!
Mamma til go'jentene Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 takk for svar! han har taushetsplikt også sant? vi vil ikke si noe før om lenge... og han er familietannlege...
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 ja tannleger har tausetsplikt du kan godt borre og få lagt inn fylling det gjør ingen ting...bare du ikke tar bilde......
o7baby Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Du kan helt fint ta bilder også. I begynnelsen av min graviditet fikk jeg en betennelse i en nerve i tannkjøttet. Måtte gå til spesialist for å få renset opp i den. Han tok bilder hver gang (var der 4 ganger) og han fortalte at de strålene vi blir utsatt for er så små, like små som de vi blir utsatt for når vi går ute på gata. Han brukte ikke beskyttelse over magen min engang da han tok bildene, han mente at det var helt unødvendig. Og dette var som sagt en spesialist, en godt voksen en. Han visste nok hva han snakket om.
"husmor"med lille Nora Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 du sier til tannlegen at du er gravid. det gjorde eg og så fikke n en bly plate til å legge oppo livmoren+++.. (utenpå klærne da sef) og strålene hos tannlegen er veldig små.. så skal nok gå bra;) ttannlegen har tausetsplikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå