Duo-yoghurt Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg fikk positiv eggløsnings-test den 8.juli (dvs 24-36 timer før eggløsninga skjer) Så fikk jeg stikk i magen for tre dager siden (12juli) Så tok en eggløsningstest da også, den ble også positiv!! Og nå i kveld fikk jeg enda sterkere stikkninger i magen så jeg tok enda en, og den var VELDIG positiv! Så snakka jeg med ei venninne som er gravid...og hun mente testen kanskje var ekstrem følsom og slo ut på en eventuell graviditet...jeg mente det var ekstremt tidlig i såfall, men tok en CB test....Den ble tydelig positiv med en gang, så ble den svakere og svakere, og nå er den heeelt negativ. Skjønner ingenting... Noen som har opplevd det samme???
Duo-yoghurt Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2007 Bare dytter litt jeg....håper noen kanskje kan svare meg... som vet hva dette betyr??
Duo-yoghurt Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Never mind! Tok ny test i dag tidlig...den var veldig negativ, så da slår jeg meg til ro med det!
Lille Trille* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Du får vente ei uke eller noe sånt. og ta en ny test da!
mukle Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Hei! Jeg tok en CB vanlig 1-2 dager før IKM som først var positiv men som ble negativ, før de 10 minuttene var over. Veldig frusterende- men jeg kjøpte en slik didgital CB samme dag som viste GRAVID:) Tok CB vanlig en uke etter dette for å sjekke for sikkerhets skyld- og da var streken kjempestrek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå