Tomine is my star Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Noen fra vårt nordligste fylke her??
unnl Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg flytter dit om noen uker:) Men jeg er ikke der fra da, er trønder:)
Tomine is my star Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Er det lov å spørre hvor i Finnmark du skal flytte til?
Tomine is my star Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Åh,det er langt unna her jeg bor... Jeg bor i Øst-Finnmark... Fått deg jobb i H.fest?
unnl Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Jepp:) Gleder meg til å begynne å jobbe, nettopp ferdig med utdanninga mi:) Kjenner ingen der... men det går nok bra:) Har aldri vært til Finnmark, ikke Troms heller for den del, så det blir spennende å få se den nordlige delen av landet vårt og;)
Tomine is my star Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 Det e jo fint her oppe...men man kan bli lei vær og vind..og det at d e så lite folk.. ) Men H.fest har jo tatt seg opp etter Snøhvit utbygginga,så det er vel ikke den `værste` plassen å dra til når det gjelder mengden av folk.. Får ønske deg lykke til i ny jobb da..
unnl Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 tror det blir bra jeg:) Været venner jeg meg til:) Det jeg gruer mest til, er vel egentlig mørketida. Men det går nok bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå