Gå til innhold

Hjelp, min mamma er alvorlig syk, og jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker og flytte nærmere henne, siden vi bor 85 mil fra henne.

Men min mann er ikke like begeistret for og flytte, pga jobb og at vi trives her vi bor.

Ungene vi har 3, og jeg har snakket med de 2 eldste om de vil flytte nærmere mormor og fortalt om sykdommen. De vil gjerne det, men den som setter stopper for en evnt flytting er mannen min.

Mamma kan leve i mange år fremover, men jeg vil ikke miste tid sammens med henne siden vi bor så langt unna nå.

Jobber skal vi nok alltids klare og ordne oss og der mamma bor er det både flotte skoler og barnehager.

Hva gjør jeg??

Vet at om jeg flytter og min mann fremdeles ikke er med meg i dette så blir jeg mest sannsynlig alenemor med 3 unger.

Gråter her jeg sitter for jeg er så redd at mamma snart skal dø ifra oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, skjønner deg godt. jeg ville nokk fådd mamman min til og flytte hit hvis ikke jeg kunne ha flyttet til henne.

Håper du finner en løsning.

Skrevet

off,off... jeg får så vondt av deg. mamman min har ogsp vært alvorlig syk i mange år, faktisk hele livet mitt. jeg er 22 år. jeg har mange ganger vært redd for at hun skal dø fra meg. flyttet hjem fra nabobyen etter bare å ha bodd der i 5 mnd pga at min mor fikk kreft igjen. en mamma er noe av det viktigste, og kan aldri erstattes. jeg sitter igjen med en enorm sorg. moren min døde fra meg for en drøy mnd siden. det er helt ubegripelig, jeg kan ikke forstå det at jeg må være uten mamman min resten av livet. savnet er så ufattelig sårt!!! det er vanskelig for meg å si hva du skal gøre, men om moren din ikke har lang tid igjen er det ufattelig viktig at du tilbringer mye tid sammen med henne, ikke bare for hennes del, men for din del. tenk bare den dårlige samvittigheten du hadde sittet med dersom du ikke hadde vært med henne og hvor godt det er å kunne være med henne den siste tiden. selv om mamma hadde vært syk i utallige år kom dødsfallet overasskende. hun døde i brann. kjempet mot brannen og slukket den, men døde trolig etterpå avanstrengelsen. den slitne kroppen hennes klarte ikke mer. jeg har stooore problemer med tanken på at hun var alene da hun døde, at jeg ikke fikk sagt hade til henne. heldigvis var vi sammen dagen før, og jeg fikk sagt at jeg var glad i henne.

uansett hva du gjør så må du være sammen med henne. prøv og få mannen din til å forstå. eller som lillekula ovenfor her mener at mamman din kanskje kan flytte bort til deg.

men uansett, håper du finner en løsning på det. og at du får ha mamman din i mange, mange år til!

Skrevet

Er redd du kommer til å angre dersom du ikke flytter. Å få moren din som er syk til å begynne og flytte er vel ingen god løsning.

Føler med deg, trist at mannen din ikke støtter deg.

Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...