Gå til innhold

Tjohei Vannemelona Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Hvordan går det med deg? Og vannmelonene? Hehe merkelig at det brant seg så fast, i blant ser jeg etter en. Er du gravid ? Går alt bra? Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi...så søtt:-D trist at det gikk galt vannmelonAnonym!! Håper det går bra for deg/dere en gang! Helt forferdelig at folk må gå igjennom sånn:-(

Skrevet

Nei, gud, så trist og urettferdig :-( Har dere prøvd lenge eller? Vet dere hvorfor sånt skjer? :( Huff ble trist nå, hadde sett for meg at du var 5-6 mnd på vei jeg :(

Godt at vannmelonene har det bra i det minste.. Alicja sender en trøsteklem! (Jeg og da :-))

Skrevet

Huff, da håper jeg at alle gode ting er tre og det klaffer igjen da!

Skjønner at du ikke vil prøve helt med en gang, sånt sitter nok ganske hardt i minnet ja..

Lurer fælt på hvem du er jeg, hehe! Men jeg syns det er litt koselig å snakke med deg selv om du er anonym, du har liksom en så kjekk og koselig måte å skrive på :-) Kjenner deg iblant igjen i andre innlegg, hehe!

Har dere barn fra før?

Skrevet

Hehe, tror nok aldri jeg kommer til å kjenne deg igjen med nick, da må nicket ditt være Vannmelona, gitt.

Har jo lurt iblant, men aldri funnet ut noe. Snoker ikke heller da, hehe!

Klart tiden ikke renner ut for deg, neste gang går det bra, det håper jeg inderlig:-)

Jeg har forresten kjøpt vannmelon.. det er passe digg. du skal være glad du har de i haven, da kan du kose deg masse med de :)))

Skrevet

Søren heller, nå ble jeg nysgjerrig og gikk på våre album, men det står jo ikke brukernavn, bare babyvannmelon og dato. Æsj:-P Men det så jo ut som en riktig så søt vannmelon!! :))

Jøss her koster de kjempemye:-( 15kr kg'en og det blir jo litt om man skal ha en halv en..

Det var et godt tips, det med å fryse de. Du kan masse om vannmeloner eller? Hvordan dyrker man de og kan man gjøre det i Norge?

Skrevet

Hehe du skjønner, jeg gikk inn på våre album, d du sa du hadde lagt ut bildet, og da ligger det først ;)

ante meg at du ikke bodde i norge med vannmelonene, he-he litt av en detektiv jeg;) skal ikke snoke mer jeg melonA :) fin, søt og hårete melon, er degode når de er så små eller er de ikke ferdig enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...