Skrekkblandetfryd75 Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er gravid! Testen var svært positiv i dag tidlig, fem dager etter IKM. Kunne nesten ha spart meg den testen for på en underlig slags måte "kjente" jeg at jeg var gravid! Jeg skjønner det ikke helt ennå, og det føles nesten litt urettferdig at det skulle gå så kjapt nå andre venter og venter og venter. Lykke til alle sammen, håper vi snart, snart, snart sees på 1. trimester!
ambumamma Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 gratulerer så mye:-) lykke til med svangerskapet og alt det har å by på:-)
Lillegull og spiren Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) SÅ UTROOOOLIG HELDIG DU ER:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) klem
roxanne_baby snart??? Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Gratulerer så masse!! Kos deg med den lille spiren din. du din heldigris.. ;D
SassyMom Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Du sneik jammen i køen! hehe Lykke til i svangerskapet, det er en fantastisk opplevelse!
Høstspire 2011 Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Gratulerer så mye=) kan bare innbille meg den fantastiske følelsen du fikk da testen ble positiv! Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet. Heldiggris!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå