Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Ser i tråden om 1,5 tidlig ute at hennes datter snakker osv. Min 1,5 åring sier bare mamma og det er det eneste hun kan kommunsisere med. Hun kommer hvis vi sier kom hit, leker borte-tittei hvis vi sier det, men ellers lite vi spør om. Hun er blid og leker, men syns hun er veldig treg. Andre som er det?
Lukasmamma Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 svarte akkurat på den andre linken... nei, synes ikke din er sen. min sier en del, men skjønner nesten alle ord. vet om mange unger som samler et stort ordforråd før de begynner å prate. dvs skjønner masse, men kommuniserer med mamma/pappa og ellersmye babling. helsesøster var storfornøyd med min lille gutt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå