Gå til innhold

Ok, 1,5 år..sent ute?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i tråden om 1,5 tidlig ute at hennes datter snakker osv.

 

Min 1,5 åring sier bare mamma og det er det eneste hun kan kommunsisere med.

Hun kommer hvis vi sier kom hit, leker borte-tittei hvis vi sier det, men ellers lite vi spør om.

 

Hun er blid og leker, men syns hun er veldig treg. Andre som er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svarte akkurat på den andre linken... nei, synes ikke din er sen. min sier en del, men skjønner nesten alle ord. vet om mange unger som samler et stort ordforråd før de begynner å prate. dvs skjønner masse, men kommuniserer med mamma/pappa og ellersmye babling. helsesøster var storfornøyd med min lille gutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...