Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 I dag går jeg over på 3. trimester. Håper det kommer noen herfra snart, for jeg er jo så langt fra fødsel som man kan bli på 3. trimester.... Skynd dere da!!
sol og varme Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 påbegynt uke 23, skulle gjeeeerne blitt med deg jeg ...vent litt da vel haha
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Regner med vi ser deg snart igjen her, for der borte i slimproppland er det uhyggelig å skummelt!! *grøss* :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 Jaaa..... men det er ikke noe gøy der.... Alle har liksom under en uke til termin... Føler at jeg har et års tid til termin i forhold. Var gøyere her, for nå var jeg liksom kommet så langt. Bare 86 dager dager igjen liksom. Men der inne har de sånn 6 dager igjen.. Blæh... Slimrpopper og rier er ikke i mitt vokabular... Men du kommer jo snart, Prøvekluten??
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 jadda,jeg sleper meg inn dit på lørdag er det vel..hehhe,så da skal vi danne nei-til-slimproppklubb! føler og det er en evighet til..oktober liksom..da er det jo nesten vinter..og nesten jul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå