Gå til innhold

Er alle under 25 år her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om alle er veldig unge her inne - og de som er 18-19-20 år er de mest "desperat babysyke" av alle!

er det ingen her som er over 25, og som ikke har barn fra før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 26...

Har sett flere 25 + her også, men også mange unge ja, som du sier...

Skrevet

jeg er 32

jeg har en fra før, men ønsker veldig en til, men er ikke "desperat" babysyk som du skriver, skulle bare veldig gjerne hatt et barn til :)

Skrevet

Jeg blir 26 om en måneds tid, og har ingen unger fra før! Satser på å være ferdig med utdanningen når mitt første avkom ankommer:)

Har inntrykk av at det både finnes mange over 25 og mange under - med andre ord temmelig jevnt fordelt!

Skrevet

Jeg er 27 og har ingen unger fra før.

Skrevet

Jeg er 29 år, men har ett barn fra før (sønn på 2,5 år). Var 26 år når jeg ble gravid med førstemann, syntes det var bra timing. Ferdig utdannet og i fast jobb før barnet kom, pluss at jeg og mannen min hadde hatt masse tid alene først :-)

Skrevet

Jeg er snart 32, og føler meg litt "gammel" her inne... I det virkelige liv møter jeg sjelden disse pur unge gravide, og i venneflokken er det lite barn, så der føler jeg meg mer normal :-)

Skrevet

spørsmålet var: Er det ikke noen over 25 her som IKKE HAR BARN..

da er det ikke noe vits at alle dere MED BARN svarer.

Skrevet

Jeg er 28 og har ingen barn! Men får ei snart da :P

Skrevet

32år, og hittil ingen barn. Bestemt oss for å prøve nå :-)

Skrevet

Jeg har fylt 30 og er veldig klar for barn, det har jeg vært en stund nå. Vi har giftet oss og bodd sammen i over fire år nå. Fruen i huset er nå passert 25 så jeg håper hun snart er klar;-)

Vi har det sikker motsatt enn mange par, for det er her hun som vil vente, har ikke den voldsomme trangen til barn, men vi skal jo ha. Så det er bare å håpe på treff..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 29 og har ingen barn. Jeg vet ikke engang hvor lyst jeg har, begynner å bli vant til å være fri, ser på folk rundt meg med små barn, blir litt skremt.

Men klart jeg vil bli mamma, og slik ting er nå kommer jeg til å være over 30 den dagen det skjer. Kanskje de pur unge er mer "desperate" fordi de nettopp er unge, har kanskje ikke så mange vennepar med småbarn og ser kanskje litt mer rosa på det enn oss i den "eldre garde" ? (vet at mange av de unge nå vil bli sint på meg, men det var ikke stygt ment. Jeg vet bare at jeg selv var mye mer "klar" da jeg var under 25.)

Minibus: Hos oss er det også han som vil mest, jeg er mer usikker. (det finnes jo ingen angrefrist) Hehe

Skrevet

Hei:)

Bare et lite spørsmål; i og med at dere snakker om de "unge" og de "eldre". Hvor går grensen?

Selv synes jeg for eksempel ikke 29 er så spesielt gammelt. Ei heller 30, 31, 32 osv.

Er selv 26 og føler heller ikke at jeg er av den yngre garde.

Spiller alder så mye rolle altså, når det gjelder å dele erfaringer etc om det å være gravid?

Er det ikke da heller livssituasjonen som er avgjørende? Student/ikke student/utdannelse/gift/barn fra før, etc. Dette er jo alle faktorer som kan opptre både hos en på 22 og en på 40

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv,skrekkblanda fryd. Hos oss er det også sambo som vil mest. Jeg har det jo i grunnen veldig bra som jeg har det, men kan jo tenke familie meg engang også..vet bare ikke helt når. Samtidlig kommer årene så fort, er 28 nå. Vet jo ikke om det kommer til å bli enkelt eller om vi kommer til å slite med å få barn heller, men det er på en måte så skummelt å skulle begynne å prøve også :-)

Sambo er superklar. Han vil ha familie og helst starte nå :-) Men det er ikke så lett for ei som liker å planlegge alt ned til hver minste detalj dette her...:-)

Skrevet

Jeg er 27 og har ingen barn. Men jeg ønsker meg veldig! Håpe håpe:)

Skrevet

Det er vel ikke akkurat det at vi synes noen er "gamle" eller "unge", men selv synes jeg det er kjekt å dele erfaringer med kvinner på min egen alder. Jeg klarer ikke helt å identifisere meg med 18 åringer med voldsom babylyst. Det er forskjell på folk, og noen tenåringer er sikkert modne nok til å få barn, og som sagt tidligere er det jo en fordel med unge foreldre. Så ingen kritikk der.

Saken er at man forandrer seg veldig fra man er 18 til man er 25 ++, og derfor er det nok lettere å snakke med jevnaldrede, man tenker på en annen måte. Men nok en gang, dette er slett ikke ment som noe kritikk, jeg skulle selv ønske jeg var yngre når jeg fikk barn (kommer til å være over 30 når evt førstemann kommer). Var heller et forsøk på å forklare hvorfor vi "etterlyser" litt eldre prøvere. (men jeg ser jo at dette ble fryktelig klønete skrevet)

Jeg ønsker alle, uansett alder, masse lykke til! :)

Skrevet

Går det an å få laget et forum til oss, kanskje? 25+ ??? Er det flere som er interesert i det?

Skrevet

Hei.

Jeg er 26 og har ingen barn!

Jeg så at det ønskes av en "anonym" å starte et forum for 25+ - måtte bare si at det finnes et forum som heter Solskinnssnuppa'er med babylyst der alle er velkommen å skrive - både dem over og under 25!

Det trenger ikke være noe grunn til at dem over og dem under 25 ikke skulle kunne ha felles meninger og likt grunnlag å prate om forhold, baby, drømmer, redsler ol.

Jeg er enig at ei på 29 og ei på 18 ikke sikkert har likt syn på alt, men man trenger da ikke prate med alle om man ikke vil! Og det finnes mange 22, 23, 24 åringer som jeg kommer godt overens med selv om alderen skiller oss noe! Det kommer vel mere ann på synspunktene og meningene enn alderen kanskje?? Bare min mening da!

Uansett er de av dere som vil hjertelig velkommen inn til Solskinnssnuppa'er hvis dere vil ha noen "faste" å prate med!

Klem

Skrevet

Er 27,ingen barn og sikkert ikke på et par år heller...men har så utrolig lyst på:)venter til mannen er mer klar.passer igrunn best med mine planer og,men skjer det,så skjer det:)

Skrevet

Jeg er 33 år og har et barn. Et eventuelt nytt barn blir med ny partner, i tillegg er barnet mitt i skolealder så jeg føler meg som en førstegangs-bli-gravid...... Hjelp!

Skrevet

Jeg er bare 22, men mannen er 35. Så han begynner jo å dra på åra da. Har ett barn på 4 fra før

Skrevet

Er 24 og føler selv at jeg ikke er veldig ung, men nå er det ikke veldig lenge til jeg blir 25. Har lyst på barn nå, har ikke hatt det i mer enn et knapt halvår, men det viktigste mener jeg er å være i et stabilt forhold, økonomi og størrelse på bolig har mindre å si tror jeg. Har vært sammen med mannen min i fire og et halvt år og gift i to av de :)

En annen grunn til at jeg vil begynne prøving nå er jo at det kan ta litt tid, vil gjerne ha barn i god tid før tretti.

Skrevet

Jeg er snart 27 år, og har ingen barn fra før, men jeg er stemor til en gutt på 6 år.

Skrevet

Hei!

Jeg er snart 30... og venter på å bli klar.

Skjer nok ingenting før til sommeren igjen her, men jeg håper jo veldig at ting skal ordne seg og vi kan sette igang!!

Åja, ingen barn fra før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...