Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Og er det mer styr å rengjøre dem enn andre flasker?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 vel min fikk magevondt av de mens avent har vi aldri noe prob med
LilleStjerna Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Dem er ikke oppskrytt... hjalp sønnen min mye men d er mere styr å rengjøre dem ja... men d er verd d for ungen din
BettyBoob Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 veldig fornøyd med dem jeg iallfall ikke noe problemer med magevondt ol. Brukte dem fra han var 1 uke gammel. Ikke så mye styr med vasking, tenkte ikke noe over det iallfall!
Alba44 Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Vi bruker dem og er veldig fornøyd. Det samme virker det som lillegutt er Er jo noen flere deler som skal vaskes, men det er absolutt verdt det om luftsmerter forminkes.
Younameit Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Ja, mer styr å rengjøre . Er i 3 deler + smokk. Likte best avent flaskene vi, men tror jeg skal kjøpe inn de som er skjeve til nr 2....
Maja☆ Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Har bare brukt dr brown flaskene etter at han fikk magevondt når han var 2 uker gammel. Tok vel en ukes tid og etter det hadde han ikke luftsmerter i det hele tatt. Så hos oss funka de kjempe bra. Han er snart 7mnd nå og bruker de fortsatt. Han nekter å drikke av avent sine flasker, noe med smukkene på dem han ikke liker.
lenej :o) Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 eg har en sånn liten en, men mini merker ikke no forskjell på den, avent å nuk-flaskene. han har en god samling flaske nå da, lilel flaske-gutten min ja.. men riga, eg har 4 elelr var det 5 flaske, som aldri er brukt, sånne store dr.brown flaske, som du kan få om du vil. men d e ikke smokk til dem, så dem må du kjøpe sjøl. kan sende dem til deg imårra, bare si ifra.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Skjønte aldri poenget med de flaskene, vi, men mulig vi var heldige og hadde et meget greit flaskebarn, som aldri hadde vondt i magen. Vi brukte billig-flasker fra dagligvaren med NUK-smokker. Fungerte veldig bra her. :-)
lenej :o) Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Kakao, det gjør vi og, og de er flotte!! men... dem selges jo ikek her.. da mini kom, så hadde dem 2 flasker i butikken her. og de kjøpte jeg. å de har ennå ikke tatt inn flere, å eg gidd ikke mase mer.. håpløst..!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Hadde jeg visst det litt før, så kunne du fått en hel haug av meg! :-) Men så kom det ei lita jente i slekta her som ble flaskebarn, så da ga jeg bort hele flaskesamlinga... Ærlig talt - tar ikke butikken inn flere flasker??? Til og med den knøtt-lille nærbutikken der besteforeldrene til gullet bor har alltid flasker i hylla! Og den butikken er ikke akkurat det jeg vil kalle oppdatert... Klag og mas videre!!!
lenej :o) Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 hehe.. ho tonelisetuppa sin wenchepia, ho kjøpte flaske for meg, å snd t meg så snill. nei gidde ikke klage mer, blir jo lei til slutt. tok bilde av butikkhylla, her ende, å snd til Nestle. dem takka med med ei hel eske med barnemat, for eg hadde tipsa dem.. jaja..
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 Du får bare si i fra dersom du trenger flere flasker! Ikke vanskelig å få tak i her jeg bor, i alle fall. Har minst 6 butikker med mange flasker på lager i umiddelbar nærhet, så vil tro det skulle dekke behovet... :-) Send en mail til flaskeprodusenten/-leverandøren også, da vet du, så kanskje du til og med får ei flaske eller to som plaster på såret derfra... :-)
lenej :o) Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 njæ, går bra da, har masse flakser nå, å mini bruker nå mye kopp, å tut-kopp. men skulel hatt en sånn der suttesnor, med klype! mini spytte ut sutten heletida.. må ta meg en tur til alta til uka, trur eg.. om eg bor i gokk, så finn eg meg jo fram til en butikk på en eller anna måte.. å eg som va i tromsø på fredag, at eg ikke huska på å kjøpe en suttesnor da... hmm.. kansje lage en sjøl?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 Har vært til fantastisk hjelp til sønnen min jaffal:-) Så vi er superfornøyde!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. juli 2007 #16 Skrevet 16. juli 2007 De er geniale. Vi startet med avent men lillegutt fikk mye mindre luft i magen av dr.brown så vi gikk over til de.
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #17 Skrevet 16. juli 2007 har kun brukt avent sine jeg. og var veldig så fornøyd med dem, så da har jeg ikke giddet å prøve noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå