Gå til innhold

Stavanger- JULI-jenter - født, og ikke født


Alva76

Anbefalte innlegg

Hallo dere!!

Folk har vært veldig 'flinke til å føde' gitt! Hvis jeg har fått med meg det meste så har disse født:

 

Lene2042 (el...- m/tvillingene) - 2 gutter

Pjokken skal bli storebror - gutt

Nikken - gutt

Åse I Stavanger - gutt

Orchid -jente

(alle i juni)

Babyboom - jente

Lene venter Jente -jente

MariCampari -jente

Sonia - jente

 

Gratulerer så mye til dere alle!!! Håper dere koser dere med de fantastiske små!

 

Taswe

Inanna

Kariussa

Mina

og jeg Alva76 har jeg ikke sett/hørt noe om...eller??!!

 

Vel lykke til dere også, og jeg gleder meg til å se dere alle -m/bebier, etterhvert!

 

Hvis noen har noe å tilføye, feks fødselsdato, eller noen jeg har glemt (beklager så mye i tilfelle, -jeg tar dette ut av hodet, uten å sjekke noe) så er det gøy det!

 

Klem fra meg!

 

 

Alva76

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fekk eg ei nyydelig litå jenta på fredag 13. juli.. 3 timar fødsel, så såg hu verdens lys.. =) Hu vog 2757 gr, var 48 cm lang og 34 cm rundt hodet. =)

 

Masse lykke til dåkke andre som har det fantastiska i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenta taswe :))

Ikkje mange av oss som venter ennå nei...begynner å bli ganske lei

men terminen nærmer seg for kver dag så går så eg håper kver dag någe ska skje, men ser foreløpi ut som han trives veldig godt der inne.

Gleder meg te å se alle babisene :)) Å lykke te oss andre som ikkje har fått sine små nurk ennå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Taswe,

 

Gratulerer så mye med den lille prinsessen. Du fikk akkuratt på termin dagen du!

 

Jeg har en uke igjen til termin i dag. Tviler på den lille kommer før det.Lykke til Alva og Mina, nå er det bare oss tre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UUUps! Og Kariussa selvfølgelig! Er virkelig imponert over hvor mange som får før og på termin altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har fått!!!! Imponerende at så mange har fått før termin ja :-))

Eg går nok sikkert over denne gangen også - i tillegg til å vere den siste i rekka - jaja, ut kommer den iallefall! Skal gi beskjed!

Er veldig interessert i å møtes når vi alle er ferdige ja, blir koselig!

 

Takk til Alva76 som holder oss oppdatert - kjempeflott!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Det var kjekt med en liste!

En liten rettelse, mine gutter ble født 30. mai, dvs ikke i juni!

 

Gleder meg til å treffe alle igjen med ungene, det blir kjempekjekt!

 

Fortsatt god sommer i regnet!

 

Lene m/tvillingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

vil gjerne få lov å bli med i denne klubben. har holdt til på snartmamma.com. jeg har termin 25 juli, og går bare og venter nå... som dere andre, som ikke har født;) skal føde i stavanger ja.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Det stemmer iallfall at jeg har født. De andre kan jeg ikke uttale meg om. Har vært litt offline i det siste, kan man si. Jeg fødte akkurat på termin. Kan ikke helt forstå det, for jeg var så sinnsykt innstilt på at jeg skulle gå minst en uke over. 070707 kom hun!

 

Kunne godt tenke meg litt mer "lettskyet, pent vær med moderate temperaturer" slik at en tur med vognen frister litt mer. Som usikker førstegangs, er jeg sikkert litt ekstra overfølsom for både regn og skarp sol på min lille skjønne...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

weee :) Nå har eg oxo født! En stor flott gutt kom 23.07.07. Han va 4374 gr og 51 cm :)) Håper det går bra med alle juli jentene å at sola snart kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen, Mina:-)!

 

Er jo ikke helt oppdatert, sikkert, -men da venter vi muligens kun på

 

Inanna

Kariussa

og Elzia (-som vi ikke har møtt)

 

og meg selv...

Det betyr i tilfelle at du Inanna, har gått litt over tiden? Håper alt er OK:-)

 

Blir vel et bebis-møte i august? Vi kan jo avtale om når vi flytter over og avtaler på BiM, eller dinbaby.com :-)

Klem og enda mer lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Jeg har født. Ylva Morgaine kom til verden akuratt kl. 00.00, den 24.07, så jeg fødte på selve termindagen. Det tok 14 timer fra vi kom til sykehuset til den lille prinsessen var ute. Hun veide 3435, og var 51cm lang og 35,5 rundt hodet. Jeg fikk en infeksjon under fødselen og mistet mye blod, så jeg måtte ha antibiotika og blodoverføring og vi fikk ikke dra hjem før fredag. Men nå begynner formen å være tilbake og Ylva Morgaine spiser godt og sover masse :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Eg venter fortsatt men er veldig klar nå! Ska bli godt å få vekk magen!

Fint om det kan avtales møte her inne el iallefall kor man finner fram etterpå - vil gjerne møte dåke alle når eg er ferdig!

Lykke til dåke som fortsatt venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naa er jeg litt kjapp med aa vaere her inne, tenkte jeg skulle si ifra til de som ikke vet det, at Alva76 fikk en gutt i dag morges 31 juli kl 7.30 som veide rundt 3600 gram og var 50 cm. Gratulerer saa masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hopper over her fra august klubben. Jeg fikk en jente 2800 og 50 cm. Med Keisersnitt den 22 juli.. Skulle egentli tatt Keisersnitt 30 juli og hadde termin 7 august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer -Vi fikk en nydelig gutt som er helt lys og fager, hehe, 3718gr, 50cm, og 37 rundt hodet. Han kom i en himla fart! -Krøket meg inn på fødeavdeling med 1,5min mellom riene, og midt i vaktskiftet, og han var ute innen en halvtime! Noe annet enn sist setefødsel, gitt! Kaotisk, intenst og vondt, -men så utrolig bra når han kom:-)Storesøster virker som hun skal takle det ganske bra:-)

 

La oss møtes om ikke for lenge alle sammen!!

Klem til alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan jenter og gratulerer med de lille små. Håper alle koser seg med gullene sine. Det gjør ihvertfall jeg. Hun er så snill at :-)

 

Begynne folk å bli klar for et treff? skal vi prøve å få satt opp et i slutten av august gjerne? Må vel begynne å tenke på hvor vi kan møtes så mange.

 

Ha en fortsatt fin sommer i regnet.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da er det meg igjen da.........har ikkje fått enda eg da så begynner å få litt panikk siden det er treff alt!

Kanskje eg bør flytte meg til augustklubben.........?? Føler eg er litt på feil plass, Ylva76 rakk det jo akkurat!

Skal prøve å skynde meg,termin idag 3 august :-// Er veldig spent iallefall!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Da er også eg ferdig,fikk en fantastisk fin gutt lørdag 11 august - 8 dg på overtid! Kom i rekordfart, under 1 time etter ankomst føden! 4044 gram og 54 cm lang! Koser meg veldig masse, kom hjem idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...