Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan går det, får du guttungen hjem snart? Mulig du har lagt no' info om det, kanskje, men jeg har vært borte mesteparten av tida fra i går kveld til nå.

Tenkt masse på dere, og synes så synd på gutten din!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke til å tro;men nå er de på vei hjem for 4.gang!

Eksen min sa i dag at NÅ er de på vei hit igjen, for godt. Ting ble ikke som han ønsket.Han tenker faktisk nå på å bosette seg i staten vi skal flytte.

Ikke akkurat noen ønskesituasjon for meg, men mannen min har faktisk stort nok hjerte til å hjelpe han med jobb der, så vi får se.

Jeg synes ikke synd på han!

Nå har han latt en gutt på 9 år vært involvert i voksenproblemer denne siste mnd som han aldri burde sett!

Heldigvis er han hos meg om 2 dager,og når vi flytter skal han få et stort og deilig rom. Vi skal dra til Nord Karolina ZOO sammen, før skolen begynner. Jeg må gjøre "barneting" med han,sånn at han får være en gutt.

Dette har gått innpå meg veldig. Men han virker veldigsterk.

uff...fåttkaffeitastaturet,sådetvirkerplutseligikkesåra...hehehe

Skrevet

Håper virkelig at det stemmer denne gangen, da, at de er på vei hjem, mener jeg!!! Gutten din skulle absollutt ikke vært utsatt for alt dette, men det var vel ikke så enkelt å forutse at det skulle bli sånn.

Jeg tror mannen din (din nåværende, altså!) er en mann med hjerte for mange, jeg! Han tror jeg mange av oss kan misunne deg... :-) (Vil ikke bytte, altså, men likevel!)

Tror du gjør veldig riktig når du setter av tid som bare du og gutten din skal være sammen - håper virkelig han får masse kvalitetstid med deg - helt alene! Det fortjener han. Gleder meg til å høre hvordan dere får det etter flytting. Har du slutta i sykehusjobben din nå, eller? Når flytter dere?

Skrevet

Sistedagen er 27.juli!

=) nå virker det!! Snudde litt oppned og rista litt,kom ut kaffedråper..hehe

Skal ta meg spesielt av han når han kommer hjem.

Mannen min er til tider akkurat passe sta og "vanskelig" som mange andre mannfolk, men han er utrolig glad i meg.

=)

At han hjelper eksen min er ikke mindre enn et lite mirakel, så sinna han var på han i begynnelsen.

Vi har ikke gått igjennom rent lite pga han!

Men han har hjerte på riktig plassen, og er veldig tilgivende.

Håper eksen finner lykken.Men før han finner Lykke,må HAN forandre seg.Ganske mye!

Det er faktisk ikke umulig at det var dama hans som så at dette her var et stort "mistake"!

Jeg vet jeg følte det like etter at jeg flyttet til USA..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...