Gå til innhold

Uff, ser ingen lys i tunnelen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har skreket mye siden fødselen, etter 2 uker etter hun ble født viste hun tydelige tehn til kolikk, vi dro derfor til kiropraktor med 4 behhandlinger synes jeg det ble litt bedre. Hun er nå 11 uker og jeg synes det begynner å bli ille nå, hun har hatt noen gode dager der hun sover mye og er lite urolig men i en uke nå har hun omtrent ikke sovet og bare sutret grini og vært urolig. Hun nekter og sove samme hvor trøtt hun er. Hun har også begynt og sutte veldig på hånden sin og sutrer når hun tar den ut igjen, har derfor en mistanke om tenner.

I tilegg har hun forsatt mye vondt i magen. Jeg har prøvd ALT i forhold til kolikken, Men tror rett og slett det bare må gå over av seg selv. Det jeg lurer på er når det vil gå over? har hørt 3mnd men hva er deres erfaring? Klarer virkelig ikke å se noen lys i tunnelen for jeg føler at det aldri vil ta slutt......Jeg vil bare kose med jenta mi som er så veldig ønsket etter lang tids prøving. Jeg gruer meg hvis vi må gå ut pga skrikingen hennes, så jeg murer meg mye inne. Gleder meg sånn til jeg kan gå ut med jenta mi uten den vondte og stressende følelesen i kroppen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen råd som kan hjelpe deg, bare gi deg en klem og håpe at det snart går over. Kjedelig sikkert når spedbarnstiden går bort i skriking.

Skrevet

Jeg ville foreslå kiropraktor, men ser du allerede har vært der. uff, må være slitsomt., håper det bedrer seg etter hvert. lykke til!

Skrevet

Ammer du? I så fall gå til en hømopat (vet det ikke skrives sånn....) Gjorde det da tuppa hadde kolikk. Fikk noen sukkerkuler som jeg skulle ta, og det gikk over i melken. Husker ikke hva de het, men hun ble bra ganske raskt! Anbefales!!

Skrevet

Hei!

Jeg vet hvordan du har det. Min eldste hadde kolikk og det var ett mareritt. Ble nesten nervøs. Sambo taklet det bedre. Alle sa det vill forsvinne etter 3 mnd, men hos oss gikk det gradvis etter 12 uker. Hun var fortsatt endel urolig i kroppen, men jeg hadde henne mye i aele på meg. Sov lite og forskjellig fra dag til dag. Tar hun smokk? Det hjalp endel slik at jeg kunne gå i butikken hvertfall, men var stort sett inne.

Husk at bak den skrikende kroppen er det en jente som gleder seg til å bable og smile til mamman sin :)

Vet det føles svart ut, men når jeg ser tilbake løsnet mye rundt 3 mnd.

Vi forsøkte også alt, men måtte bare ta tiden til hjelp.

Bit tennene sammen-snart er det over, jeg lover!

Skrevet

Nå hadde ikke min jente så kratfig plaget, men når hun var rundt 3 måneder bedret det seg veldig, og hverdagen ble veldig fin når hun var rundt 4 måneder. Hold ut, det blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...