esmase Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 ...kan en sjelden gang se en jeg syns er fin,men kunne aldri tenkt meg å tatovere meg. Syns ikke det er like tøft på gamlehjemmet som i 20-åra :-)
Mille** Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Syns det er harry, både på 20 åringer og 80 åringer. ;o)
Gjest -<<- Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Synes de stort sett er stygge og råharry, og det ville ikke falt meg inn å anskaffe en. Synes også at andre folk må gjøre akkurat som de lyster med kroppen sin, forutsatt at de er myndige.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Synes ikke det er pent har en selv som jeg prøver å manne meg opp til å få fjernet, men hver gang jeg har vært litt i nærheten så kommer noen å skremmer meg med hvor vondt det gjør hehe..
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Jeg liker tatoveringer.Men de skal være vel gjennomtenkte og ikke bare tatt tilfeldig bare for å ha syns jeg. Og gutter med tatoveringer syns jeg er sexy ;-) Ikke alle selvfølgelig,men ... I Like;-) Og jeg tror den dagen jeg havner på gamlehjemmet har 80 % av alle de andre oldingene tatoveringer også...
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Når jeg sitter på gamlehjemmet med henge hud og hengetattiser har sikkert 50% av resten av gamlingene samme greia Jeg ELSKER tattiser!!!
*betty*spaghetti* Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Synes det er stygt, men skal tattoere inn insialene til dattern min... på en usynlig plass... Sånn at alltid uansett så er hun med meg!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Små og diskre tatoveringer synes jeg er pent, men store og ruvende som kun kan skjules med langermet genser liker jeg ikke... Har selv 3. Bak på skulderen, på ankelen og på håndleddet... Alle er små og to av dem kan lett skjules... Den på innsiden av håndleddet kan ikke like lett skjules, men den er så liten at den ikke synes sååå godt...
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har selv 3 tatoveringer, men alle vil ha en betydning for meg resten av livet, og de er små og alle kan skjules, og da synes jeg det er greit.. Men de som tatoverer hele kroppen, men masse kjipe ubetydelige mønster, det synes jeg er stygt...
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Gjør det noe om en gammel dame sitter med tatoveringer under kjolen sin på gamlehjemmet?Og tviler på at hun er alene om å ha tattiser:) Jeg for min del liker tattiser,har noen selv.Men klart det er mange som ikke er noe fin,men sånn er det bare..
Korse76♥ Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Liker godt tattiser, spesielt de som ikke har masse farger og er av nakne damer osv. Har selv to stk og tror nok ikke jeg har tatt min siste :-) Blir jo moro å se hvordan de blir når man blir skrukkete... hehe
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 Synes det er vanskelig å si enten ja eller nei til tatoveringer. Små, søte som er plassert forholdsvis diskret, og som lett kan dekkes til synes jeg ofte kan være virkelig fine. Som f.eks. på skulderen, på ankelen, på overarm eller kanskje i ryggen. Men store, ruvende "sjømannstatoveringer" og andre store tatoveringer på armer, bryst, hals osv. synes jeg som regel blir alt for mye. Til og med jeg, gamle meg, tenker av og til på at jeg kunne tenkt meg en liten søt tatovering... F.eks. på ankelen... Men tviler på at jeg kommer til å tørre.......
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Jeg elsker tattoveringer. Har fire stykker, og har nok ikke tattovert meg for siste gang. Har en på overarmen, en på underarmen, en på leggen og en øverst på ryggen. Liker piercinger også!
Minesmå:)+en til! Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 Det spørs hvilken tatovering der er.... det fins mange stygge og mange fine. Jeg har to selv, og di betyr noe for meg.... Jeg skal stolt vise frem mine flotte (og rynkette) tatoveringer til alle di mannlige, gamle medpasientene på gamlehjemmet jeg når jeg runder 80...hehe...
Nickey Mouse Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 Mannen min har, bak på skulderbladet. Den har en betydning, for hvem han er. Også er den utrolig fin/tøff! Også skjules den enkelt. Jeg selv kunne ikke tenkt meg å ha tatovering, fordi jeg rett og slett ikke er typen. Noen ganger tar jeg meg i å tenke "hva tenkte h*n på?", eller at det ikke er særlig lekkert i det hele tatt. Men jeg har ingenting med det å gjøre, er ikke jeg som har det på min kropp og så lenge det ikke støter noen (tenker nasjonalistiske/rasistiske symboler etc), hvorfor bry seg? Andre ganger ser jeg noen jeg virkelig syntes er flotte, og personer som virkelig kler det:)
BettyBoob Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 synes det er pent med måte. har 3 stk selv, 2 små og en større. De er lette å skjule. Jeg kan f.eks ikke se dem selv med mindre jeg bruker speil eller vrir nakken nesten rundt:) Da blir jeg ikke lei dem!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 Tattoo har alltid vært en del av mitt liv, jobbet som tattooartist i flere år og videre nyhetsredaktør for tattoo blad i skandinavia, så det sier seg selv at jeg har en del og alle har en betydning på sin egen måte. Hva folk ellers måtte tenke om meg og tattoo er dems sak. Jeg angrer ikke på en å alle gjennomtenkte og bæres stolt av meg=).
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #20 Skrevet 16. juli 2007 jeg synes det ikke er pent...MEN m[ faktisk si at noen tatoveringer som feks cat68 sin er pen...og s[ er det historien bak som gjor en tattoo spesiell eller ikke
nickoline og supermann Skrevet 16. juli 2007 #21 Skrevet 16. juli 2007 "blodharry!" - Halvbroeren min tatoverte seg for litt siden. tok bilde av den og spurte hva jeg syntes. Jeg svarte ikke. tenkte at han glemmer nok at han har spurt. men han ble ved........., så da var jeg ærlig og sa at min personlige mening er at "tattis" er "harry". sorry folkens. men er noen som kler det altså. hadde en eks med en liten skorpion på armen. han kledde den veldig godt, men fåtallet er fine og kledlige.
prekæs Skrevet 16. juli 2007 #22 Skrevet 16. juli 2007 Liker det ikke, og siden 90% av norges kvinner tipper over på "klassisk stil" i løpet av de første 20 åra av voksenlivet, tipper jeg at det er enkelte som vil angre på at de hadde det litt for moro i ungdommen. Legger til: Er langt i fra klassisk selv og har en sønn full av tatoveringer. Ikke så lekkert når den "klassiske" damen har piggtråd rundt overarmen. Men meg om det:)
mia:) Skrevet 16. juli 2007 #23 Skrevet 16. juli 2007 elsker det! hankjønn med fine tattooer er så digg. men så er jeg jo samtidig en sucker for gitargutter, med rocka stil også. har en selv, en liten stjerne på leggen. blir nok fler etterhvert, men skal planlegges nøye. noen er ekstremt harry, jeg ville aldri tatt en med navn i eller noe. heller ikke noen med farger i, det blir fort alt for harry. er det cleant og simpelt, er det ofte veldig fint.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 16. juli 2007 #24 Skrevet 16. juli 2007 Synes det er skikkelig harry, ikke fint i det hele tatt. Er kjempeglad for at jeg ikke gjorde det i min ungdomsgalskap!
Storebror & Lillesøster Skrevet 16. juli 2007 #25 Skrevet 16. juli 2007 Jeg liker det men alt med måte,og når VI i vår generasjon kommer på gamlehjem så har nok sikkert like mange tatoveringer som de som ikke har,og det vil da være helt vanlig,de 3 små jeg har er det uansett ingen som ser da,de synes kun om sommeren når jeg går i sommerklær har en tribal på rumpa og bak på skulderen og navnet til lillegutt på ankelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå