Gå til innhold

Til de som fikk med seg.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

.....saken med bilder og fjerning og sånn, så har det nå ordnet seg! En liten telefon fra advokat var alt som skulle til, og i tillegg fikk jeg en skriftlig beklagelse. Er godt fornøyd!

 

Bare en liten oppdatering :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med oss som ikke fikk det med oss? Link? :-)

Skrevet

That is just great!!

 

...og alt er bare

Skrevet

Jasså, vært på privat fotosession med Per Heimly...hehehehe:-)

 

Du er vel ikke den første som har trodd det store gjennombruddet kom med å bli fotografert av han, men jentene står i kø for å bli "oppdaget" av han på byen..og han knipser villig vekk etter å ha avtalt et møte..hahaha:-)

 

Har sett han i aksjon, stygg som f men som et fluepapir på slike glamourdamer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...