Gå til innhold

Noe Grey's fan her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke tak i Grey's Anatomy Season 2, noen som vet hvor jeg får kjøpt det og hva det koster? På forhånd takk :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikkert den har kommet ennå? Har du sett inne på cdon.com da? Gleeeder meg til det begynner på tv igjen.

Skrevet

Jeg fikk den av min mann. snille mannen min:o)

Han er på jobb nå, men hvis du ikke får noen andre svar så kan jeg spørre han i morgen.

Skrevet

Cdon.com mener jeg at jeg bestilte min på. Husker ikke prisen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De har på free record shop i oslo hvertfall..

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

sesong 3 er ferdig i usa.. bare venter på s4 jeg :D dvdstrax.no er billige, raske og å anbefale for serier!

Skrevet

Betyr det at sesong 3 finnes på DVD allerede? Med norsk teksting?

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

jeg er ikke sikker, vent litt, la meg sjekke, er mulig den er ute med engelsk tekst?

Skrevet

Tenker jeg venter til den er ute med norsk tekst. Er ikke så stødig i engelsk (eller joda, men synes det er greiere med norsk tekst. Kanskje jeg bare er litt lat?)

 

Tv2 begynner jo å sende sesong 3 ganske snart. Gleeeder meg :-)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Glederm ejg og.. da slipper jeg å betale per view jeg ser.. også kan jeg ligge her og slappe av.. daff som jeg er :P

Skrevet

Har kjøpt sesong 2 på cdon og sesong 3 har jeg lasta ned på limewire..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...