Mini-me:) *gravid* Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Ser inne på bokkilden at de selger to bøker der; Sove hele natten av Nina Misvær og Lær barnet ditt å sove hele natten av Anna Wahlgren. Er det noen som har en av disse? Er de å anbefale? Og ikke minst; funker de? Ønsker å få orden på soving uten for mye skriking... Såg et sted at noen anbefalte en bok av Elizabeth Pantley, men jeg er helt ubrukelig i engelsk!!
Lilleh Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har også hørt om boka til Pantley. Ellers er det en bok som heter the no cry sleep solution, som også fins på dansk: http://www.sneglehuset.com/product.asp?product=1083 Ellers har jeg fått de-anbefalinger på bøkene til Misvær og Wahlgren. Misvær anbefaler gråting og Wahlgren soving på magen.. Lykke til :-) Jeg har nettopp bestilt meg no cry sleep.... selv.
Lilleh Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Er det mulig, ikke kan jeg skylde på ammetåka lenger heller... Boka til Pantley er den jeg anbefaler.. og den fins på dansk også!! :-)
Mini-me:) *gravid* Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Ah! Nice:) Thank you! Da tror jeg det blir bok på dansk... heller det en engelsk! For jeg har ikke lyst å ha vesla liggende på magen, og jeg hadde tenkt å få dette til uten for mye skriking. Foresten, den boka til Wahlgren, er det den som det var så mye snakk om i media for en tid tilbake? Mange som var uenige med henne? Anyway; takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå