newdawn Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Hvordan kan noen orke å feriere i campingvogn med masse andre rundt seg, da hadd jeg heller bodd i en hytte for meg selv langt oppi gokk!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 hver sin smak tjukka.... sånn..tilbake til skravlesiden med deg....husssj....
newdawn Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg bare tenkte det var mange harry folk her som likte camping. Ikke sant feiten!
Gjest -<<- Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Jeg gjetter at de liker mange andre rundt seg.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Campinglivet er for lavstatusfolk og irriterende trafikksinker som elsker og lage kø-kjøring pga vedhenget som slepes etter bilen. Nok om det tjukka... hver sin smak uansett!!! Dessuten de aller fleste trøstespiserne her inne har ikke råd til telt, pga dette ødelegger rullekakebudsjettet til de aller fleste:-) Sånn.. da er det tilbake til skravlesiden med deg....
newdawn Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2007 Ja jeg grøsser når jeg ser sånne campingplasser. Så doku serien fra Larkollen, og da fikk jeg delvis bekreftelse på hva slags folk som liker seg der. Men det mest utrolige er jo at mange har fast plass ikke langt unna der de bor til daglig!! Hva er poenget med det????
prekæs Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Det gjorde ikke jeg heller tidligere. Nå har jeg funnet løsningen. Man leier en bofast en, med innlagt varmt og kaldt vann, vannklosett og bad. to soverom stue og kjøkken. Med klimaanlegg. De kan leies på lukseriøse(!) campingplasser i hele Europa. Med vannland, supermarked restauranter etc.Genialt:) Og glem alt om 70 tallsvogner i grelle farger, med dårlig komfort. Svanemadrasser på sengene.
prekæs Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Det og. Og det er faktisk deilig at resten av Norge befinner seg på kanariholmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå