Gå til innhold

Seriøst: Hva syntes dere om dette badet??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom bare til en forside tror jeg...

Skrevet

Helt ærlig så syntes jeg ikke noe om den innredningen der,, altfor klumpete og ruvende og jeg synes ikke det er pent med matchende speil. Skulle jeg ha innredet et bad i gammel stil ville jeg ha valgt noe i samme sjanger som denne bare ikke så klumpete og rotete..

Skrevet

Stilitg! Men tungt,ville kanskje ikke passet inn i en minimalistisk stil.

Skrevet

Ja, passer nok ikke inn over alt. tror ikke jeg er særlig minimalistisk. hehe

Skrevet

Alt for mye "krimskrams", profiler og detaljer for meg. Fyttigrisen for en støv- og skittsamler. Jeg er ikke flink til å vaske, så hos meg hadde ikke dette badet holdt seg særlig vakkert, akkurat.... Og litt for mørkt for meg, jeg vil ha masse lys. Dessuten - totalt uaktuelt, siden vårt bad er av helt minimalistisk størrelse....

Men har man huset, plassen og "vaskeånden" til det, så er det fint, altså. :-)

Skrevet

Må ha ganske stort bad, veldig dominerende. Ville hatt noe som var lysere og litt nettere i fasongen. Men hver sin smak!

Skrevet

Enig med Kakao™ - Jeg synes også det var litt for mye krimskrams, profiler og detaljer.

Skrevet

Don`t like :-(

Fantes ikke fint.

Skrevet

Hehe, gøy å høre meningene deres. sambo syntes også det var grusomt. så blir ikke det uansett. men var litt spesielt og utenom det vanlige ;)

Skrevet

ikke til rosa vegg, men eg likte det eg, men det var litt voldsomt og på en måte

Skrevet

Var visst ganske alene om å like det jeg;-) Men det er kanskje fordi jeg er så lei av å se samme Ikea-bad i alle nyoppussede hus vi kikker på...

Skrevet

Ikke min stil.

Syns det var for "tung", og for mye dill dall på det.

Men hver sin smak :)

Skrevet

Hehe, det er jo unikt i hvertfall. har aldri sett noen som har slikt..

Skrevet

Likte ikke det jeg heller, men selve det mørke treverket i ett annet møbel hadde jeg nok likt.

Skrevet

møbelet var veldig stort og tungt..

og veldig mørkt.

slev ville jeg valgt noe hvitt, med fransk landstil feks.. :)

Skrevet

Sist jeg så noe slikt var jeg på besøk i en sånn mangemillionerover10millionervilla på Snarøya, og jeg fikk grøssninger, det var selvfølgelig da toppet med badekar med stpre gull løveføtter (noe som kan være stilig egentlig) og gullkraner osv*grøsse*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...