Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Litt nyskjerrig på dette.. Når den dukker opp liksom.. Regner ikke med det finnes noen fasit, men har andre opplevelser med dette?
Teltpluggen Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Det begynte å renne klar væske fra brystene mine rundt uke 16.. eller.. "renner" vel ikke akkuratt.. Ikke hele tiden i alle fall!
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Vet ikke og jeg vil ikke ha den heller før etter jeg har født!! Gjorde ikke det sist i allefall og de bør oppføre seg nå også for det er no kliss! *ser strengt ned på brystene*
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Hehe, nei du sier noe der. Det er greiest om den kommer etter fødselen Men greit å være forbredt liksom:)
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 jeg fikk den egentli ikke før jeg hadde født..og sjøl da så var det ikke sånn allverden..hører med til historien at meieriet var tmt da jeg hadde amma i tre mndr da..så det bare sank og sank her..sikkert derfor det ikke er noe der nå heller
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 jeg er i uke 21 og har ikke merket noe melk ennå heldigvis......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå