Bare meg...venter nr.3! Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Tror det blir paintball...er det farlig ? Kan jo bli truffet i magen. Har aldri prøvd paintball så jeg vet ikke hva slags beskyttelse man får.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg ville ikke gjort det... Hvor langt er du på vei, forresten?
Bare meg...venter nr.3! Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Er bare i 7. uke. Har mistet 2 ganger før og er livredd for at det skal skje igjen.
Lillegull og spiren Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 hadde nok ikke turt å ta sjangsen på det nei..men kansje dere heller kan dra på en type spa behandling på et spa senter eller noe sånt:) da får du slappet av og kost deg:)
Bare meg...venter nr.3! Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 Det er en venninnes utdrikkningslag. Mitt eget er ikke før jeg er 5 mnd. på vei og da regner jeg med at forloveren tar hensyn til tilstanden min. Kan liksom ikke bestemme i hennes da det ikke er jeg som er forlover. Prøver å holde dette hemmelig, men det er så mye som skjer nå...de fleste har vel gjettet det allerede og jeg er sinnsykt dårlig på å lyve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå