Gå til innhold

Stikkinger og mens murringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk fra 1.trimester jeg...

Har alle det eller??? Jeg kjenner ingenting av det jeg og jeg er 10 uker idag....bør jeg bekymre meg?

Noen andre som har hatt det slik? Symptomene blir også svakere og svakere,men har sett spiren på ul og da slo hjertet og alt var riktig da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mensmurringer til uke 7 tenker jeg, ikke hatt det siden... det er nok individuelt det. Stikninger har jeg ikke hatt, men mer at det innimellom høgger litt til nesten nede ved lysken når jeg nyser eller snur meg litt brått, det er ligamentene i livmoren som strekker seg. Dette kommer og går og ikke alle har noen av disse plagene.

Så lenge du ikke har blødninger og magesmerter er nok alt helt strålende :o) Lykke til videre.

Skrevet

At du ikke har mensmurringer er jo et bra tegn det! Og når du nærmer deg de berømte 12 ukene - og det gjør jo du - så vil mange av symptomene forsvinne for mange. Og det er i grunnen litt deilig... Alt er sikkert fint! :-) Snart er det vel tid for første kontroll?

Skrevet

Tusen takk for svar jenter:) Man blir jo nervøs av å være innenfor de første 12 ukene, men nå er det heldgvis bare 2 uker igjen for meg så kommer jeg inn hit til dere:)

Skal til 1 kontroll om 1 uke så da slapper jeg nok av mere tenker jeg:)

Masse lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

hei jeg har hatt mensmurringer og stikking av og på i nesten hele svangerskapet...er ikke farlig :)så lenge du ikke blør så..

det sjer jo saker og ting inni der....

jeg er i uke 25 foresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...