På vei igjen <3 Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 www.nail4you.no Har veldig lyst å prøve, men er så pysete på å prøve nye ting uten at andre har prøvd det først. Så, anyone?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Oi, masse fint der. skulle gjerne hatt startsettet for gelenegler
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Hvis du mener støpte negler så ja,det har jeg hatt.Veldig pent men i min jobb veldig upraktisk ;-)
trebarnsmamma? Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har hatt støpte negler, men om du skal ha det en stund må de freshes opp med jevne mellomrom, så det kan bli ganske dyrt. Synes det er bedre å pleie mine egne.
På vei igjen <3 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 Støpte negler har jeg også hatt. Men det var så dyrt i lengden at jeg bare måtte kutte ut. Jeg har fine negler fra naturens side, så jeg vil bare ha en gele oppå som forsterker. Det jeg lurte på var om noen hadde prøvd disse settene, og om de var enkle å bruke selv?
Pærefrø Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Mamma driver som negldesigner, og jeg har derfor vært litt prøvekanin... Men jeg kan love deg at det er ikke enkelt å gjøre det på seg selv(har prøvd) og du bør også vite hva du gjør når du legger sånn.... Men som sagt så er det vanskelig å legge sånn på seg selv..
mammamamut Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 jeg går jevnlg til salong å gjør dette! noe jeg gjør for å føle meg bra. godt å pleie seg selv av o til
Torpekjærringa Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Jeg gjør det også i salong ...hver 5 uke! Der legger de bare på gele for å forsterke mine, har ikke sånne kunstige tupper ) ville ikke tatt sjansen på å gjøre det på meg selv jeg..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå