prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 kommet inn så mange nye her..virker som de fleste av de jeg er på samma tid med,har flytta trimesterklubb..hvor langt på vei er dere jenter her inne nå?
Mc Mum Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Tittei...jeg er 15+5.Så jeg blir nok her ei stund:-)
sol og varme Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 ...jeg er 23+noen dager... blir her ei stund til jeg
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 jeg er 13+1 så rimelig ny kan du si.
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 15+3 tror jeg det er i dag, så jeg blir også her en stund :-) Synes 3 tri er skummelt med alt pratet om slimpropp og masrier hehe
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2007 jeg er 27+2..så jeg går snart over til slimproppland...men er jo enda lenge igjen,så føler jeg er litt sånn midt i mellom for tida
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Uff så skummelt hehe. Jeg venter nr 2 så jeg har født før men når jeg er der inne å ser så er det jo så intenst om vel det de skriver om der inne. Jeg lurte ikke så mye når jeg fødte, hva har forandret seg på 12 år tro :-) 1. tri er depresivt med alt SA, MA og er jeg gravid? praten. Når kan jeg ta test, hadde EL eller sex for 5 dager siden - blir helt stressa der inne men må jo inn å sjekke da :-) 2. tri er mer rundt grøten sort, litt mere bredt spekter av plager og bekymringer :-) 3. tri - vel grøssssss *rysjer i kroppen* Så jeg tror jeg blir her resten av svangerskapet jeg :-) Hmmm når jeg tenker meg om, er det jaggu ikke mange solskinnshistorier eller morsomme ting det prates om. Tror kanskje det må settes igang en kampanje der :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 jeg er 17+6. e go stund til jeg flytter trimester ja gitt.
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2007 hihi,ja, er dette jeg og føler litt på ..de er ytterpunkter med et lass av bekymringer både det første og det siste trimesteret...her er mer sånn hurra-meg-rundt innstilling;o)litt mere relaxed;o)
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 hmmm er det virkelig så ille på 3 trimester. ??? jeg er 17 uker så blir her en stund til jeg
Tussa og Sofie Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 23+2, så blir her litt til jeg og ) Slimproppland, måtte le, det går mye i det ja. Jeg trives igrunnen godt på 2.tri, ikke preget av helt spesielle ting egentlig.
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. juli 2007 hihhi;o) enig med du! flere interessefelt her inne ja;o) derfor kommer jeg nok og sniker litt på dere damer her inne etter jeg har kjørt fløttlasset til slimproppveien 3 og;o)
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 15. juli 2007 ..ikke er det så allverdens interessant med slimpropper heller,når man går fødsel nr tre i vente
Anele&Solstråla Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 Er 24+3 og gleder meg til november...virker som en evighet til:)
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 15. juli 2007 jah..samma sier jeg..oktober...da er det jo vinter nesten..og på en måte vil jeg jo helst nyte sommeren og at den skal vare evig..hehhe,men på den andre siden må det gjerne forte seg å bli høst liksom..men oktober...snart jul!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 heia!! jeg er i uke 27, husket at meg og deg ble gravide på ca samme tid!! syns også at mange av "OSS" oktoberjenter er lite aktive for tiden..hmmm inkludert meg mye av det samme som går igjen så man blir litt lei liksom.. ellers vil jeg bare si: Nå er det ikke igjen til 3. trim!! utrolig. det er faktisk vare 14 uker til min termin. Panikken begynner å snike seeg smått inn. Begynner å handle inn for fullt jeg nå! Og gud så spennende.. natta til alle
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 15. juli 2007 #21 Skrevet 15. juli 2007 blir nok værende her i noen uker til jeg
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 15. juli 2007 jeei! der var du ja! hihi,husker deg veldig godt fra første tri ja;o) da entrer du slimporten nesten på samma tid som meg da:o) så blir jeg ikke kasta til ulvene alene..hahha..neida;O) termin 15 okt her..og venninnene mine har kjøpt mer klær til den lille enn den vordende mor sjøl * pinli* føler jeg har sååå god tid jeg da:oD
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 15. juli 2007 #23 Skrevet 15. juli 2007 termin 22 her.. = ) ja vi har forsåvidt god tid, men fikk tips av venninene mine at det er like greitå få ting unna nå, for vi kommmer ikke til å være like "spreke" i 3. trim som vi har vært. så jeg begynner å kjøpe inn for fullt nå!! hii. forresten så er det kun 2 uker til jeg skal over til 3. trim. og 1 uke for deg ca? ' oh gleder meg til å komme meg #videre# natti da.
prøvekluten+3små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 15. juli 2007 joda..og jeg er det beste eksempel på at det lønner seg å være ute i god tid..men tror du gamla har lært da! neida! MEN,fødebagen SKAL jeg pakke i tide denne gang...sist trodde jeg jeg skulle ha så gd tid mens jeg venta på at riene skulle ta seg opp..men den gang ei..her kom lille lucas to timer etter første lille ri,og blei trilla ned i barselhotellets matsal dagen etter av en mor iført en rosa singlet ( i januar) og naglebukse til bruk på fest....pappa hadde pakka for mamman!
Gutt i magen! Skrevet 15. juli 2007 #25 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er 26+3, det har plutselig gått så fort. Har begynt å titte inne på 3 trimester.. ikke lenge til bytte nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå