Gå til innhold

OMG - facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

...en bekjent av meg har fjernet meg fra vennelisten sin... Jeg var på en eneste blinddate med hennes nåværende mange år før hun traff ham selv, that's all, ikke noe som helst annet, kan hun ha fått høre om dette og er sint på meg av den grunn?... Jeg hadde ikke lyst til å fortelle det første gangen jeg hilste på ham (han latet som ingen ting), og siden har det bare ikke passet å fortelle det. Har jeg vært kjip da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vel bare rydda på "vennelista" som så mange andre, da, vettu.

Skrevet

Takk for svaret, det var jo konstruktivt. -<<-

Skrevet

Kanskje det, sist gang jeg så henne var det hun som tok kontakt, og ingen annen grunn til uvennskap enn det jeg skrev. Men det er jo helt nydelig at du automatisk antar at jeg er en person folk helst vil slette fra vennelisten.

Skrevet

Gjesp. Det er helt standard at folk tar en opprydning på "vennelistene" sine og fjerner folk de har lite kontakt med. Jeg vet selvsagt ikke en dritt om åssen kontakt du har med dama, men fant det er mer troverdig alternativ enn at noen her skulle kunne uttale seg om hvorvidt ei kjerring de ikke kjenner kanskje har fått høre om noe du har gjort og kanskje blitt sjalu og snurt på grunn av det selv om du mener det ikke er grunn til det. Liksom.

Skrevet

Oki. Visste ikke at jeg var på kranglesiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...