Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 For å begynne med begynnelsen, så er vi alså prøvere på nr 2. Er litt kluss med EL, siden periodene nå har vore mellom 28-33 dager. Men i dag er det 11 dagar sidan siste mens, så EL må vere rundt desse tider.!? Vi hadde sex tidlig lørdag morgon, men nå i kveld har jeg plutselig fått så vondt i underlivet. Vanskelig å forklare, men det er liksom noe som presser også, så jeg må tisse hele tiden. Nå siste jeg var på do kom det blod også. Hva er dette? =( Kan det vere en urinveisinfeksjon som plutseleg har fått utslag, eller kan det rett og slett vere festeblødnining? (men er ikke det for tidlig?) Kan ikke huske at det var slik med første. Er litt urolig. Noen som har hatt noe liknende?
trebarnsmamma? Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Festeblødning! Synes jeg det høres ut som, jeg hadde det sist! Begynte også å tisse masse kjempetidlig - det har med hormonforandringer å gjøre.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Blødde du også?
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Kan jo være festeblødning ville ikke tro at det er noe å bekymre seg for, jeg får ofte vondt når jeg har el, kan blød litt etter sex også (lett å få en liten rift) Eller så kan det være en urinveisinfeksjon også, hvis det ikke gir seg iløpet av et par dager så kan du jo ringe legen
Septemberstjerna og Martine Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Urinveisinfeksjon kan jo komme helt plutselig.. Jeg hadde det en gang, og da tisset jeg heeeele tiden, og jeg tisset blod. Men det var jo blod fra urinveiene. En event festeblødning vil komme fra skjeden.. Ikke godt å si hva du har..?
Mille** Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Tror det er for tidlig til at det kan være festeblødning, jeg har faktisk hatt litt blod under enkelte eggløsninger. Kan rett og slett være det.
~~DoraDora~~ Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Antakelig urinveisinfeksjon... drikk masse appelsinjuice ( hjelper mot urinveisinfeksjon)
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2007 Nå er det verre for hver gang jeg er på do. Må nesten hyle (vondt) Tror dette må vere en "akutt" urinveisinfeksjon. Men jeg blør faktisk fra skjeden.? Har ikke appelsinjuice =( Men skal prøve å drikke masse vann, og en tur til legen med urinprøve i morgen.
trebarnsmamma? Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Oi, men kjære deg, da kan det være nyrebekkenbetennelse, det er i så fall en akutt tilstand og da bør du dra på legevakta.
Mille** Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Da er det nok en uvi du har fått, men blødningen fra skjeden har nok ingenting med det å gjøre. God bedring. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå