Septemberstjerna og Martine Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Leser at de gir ut en Up & Go pakke ved 6 mnd alder... Noen som har fått den? Tror ikke jeg har det, men nå er snuppa 9,5 mnd. (Ikke får jeg logget meg inn på Min Side på Libero heller, og ikke får jeg sendt "jeg har glemt passordet"-melding.) Tenkte at det kanskje var noe i pakken som er greit å få med seg..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå