ambumamma Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 hvor lenge blødde dere? Har blødd/hatt brun utflod nå i to uker... er det normalt?
ambumamma Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 takk for det. Går bra er bare lei av at det går galt. klar for å bli gravid igjen og ventinga gjør meg gal. Du da?
ambumamma Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 tok det lang tid før du ble gravid igjen da athene75?
Måånestråle Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg bloedde i ca 3 uker etter utskrapning og testet negativt paa graviditetstest foerste gang 4 uker etter. Noeyaktig 5 uker etter kom mensen tilbake. Lykke til, haaper det ikke varer saa lenge!
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Jeg blødde i 3-4 dager, gradvis mindre, og hadde litt brun utflod etter det. Fikk mensen ca 4 uker etterpå, og for første gang ble jeg glad for å se den- det betyr at kroppen er back on track. Når jeg møter min kjære i kveld etter litt ferie på hver vår kant av landet..... blir det masse kos..... i senga;)
ambumamma Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 hehe. er litt forskjell på kroppene da. Håper jeg er tilbake i vanlig syklus snart hvertfall så vi kan fortsette jakten på spiren:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå