Gå til innhold

Termin om 6 dager og MYE liv i magen - normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin neste lørdag, og i ettermiddag/kveld har det kjentes ut som om den lille i magen er i ferd med å sparke seg ut av magen. De siste ukene har den egentlig vært veldig rolig, har kjent rolige bevegelser/dytting flere ganger hver dag, men i dag har det altså vært ekstremt.

Er dette normalt så nærme termin??

I tillegg gjør det skikkelig vondt i underlivet og i lysken/nedover lårene. Kjennes ut som om knivstikk nesten. Faktisk j..... vondt!

Hva tror dere? Noen med lignende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin neste lørdag, og har det akkurat likedan som deg! Tenkte akkurat jeg skulle skrive et liknende innlegg faktisk:-)

Hvis det er slik at babyen blir roligre dager før en føder, er det ihvertfall kjempelenge til jeg skal føde:-( Makan til livat unge, hehe..

Og så har jeg vondt i lysken/låra jeg også, og kniver opp i underlivet kjennes det ut som..

Så det er nok normalt!

Hvor skal du føde hen da?

Skrevet

Skal føde på Stokmarknes (Nordland), forhåpentligvis om ikke så altfor lenge :)

Godt å høre at det er flere i samme situasjon! Trodde liksom det var begynt å bli veldig trangt om plassen der inne nå (og derfor mindre spark de siste ukene), men virker som om det har vært svært så romslig i dag.... Merkelige greier!

Skrevet

Jeg dytter litt på denne... Ingen som vet?

Skrevet

eg har det likedan

+ litt smerter i ryggen

tar det som et tegn på at beibin er frisk og har det bra..

verre om der var stille der inne..

eg blir nervøs på slutten. vil ikke at det skal skje noe galt.

har termin på torsdag

:)

Skrevet

Jeg har termin på søndag, og her danser snuppa samba i flere timer uten særlig stopp..

Skal det liksom roe seg litt før fødsel?? Jaja, er bare å vente lenge da skjønner jeg!

Skrevet

har det samme her...

var på sykehuset igår,for vi trudde det kanskje var igang da lissom..hehe..den gang nei...

å lillegutt var så i form da,at det var vanskelig å måle ctg,for han bevegde seg så mye..hehe... søte gutten vår som ikkje vil ut...

Skrevet

Jeg har det også akkurat sånn som dere.. terminen min er 23.07, og i det siste så har Sprelle virkelig levd opp til navnet sitt! Har ikke sett på makan til aktivitet jeg, blir nesten litt skremt til tider. Disse "knivene" kjenner jeg også veldig godt til, og det er bare SÅ vondt!

Jeg skal en tur til jordmor igjen i dag, og hadde tenkt til å høre litt med henne om akkurat dette med voldsomt aktivitetsnivå i magen... så hvis hun har noe spennende å si så kan jeg poste det her etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...