Duracella80 Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 jeg er mye plaget med bekkenløsning og venter barn nr to. legene snakker om å sette i gang fødselen to uker før termin. noen som har erfaringer med det?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jada,mitt 5te barn kom til verden på det viset.Startet med vannavgang,men riene uteble.Fikk en kur over 3 dg der de først prøvde å modne livmorhalsen med gel,inneholder samme stoff i sæd.Denne blir satt inn i sjeden.Virker ikke denne så riene starter blir du satt på drypp,riene kom til meg da,sterkere og mer intense enn vanlige rier.Fikk epidural til slutt,det var godt.Anbefales!:-)
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Hei Jeg har blitt satt i gang to ganger, var på overtid begge gangene. Fikk raske og intense fødsler på 1,5 time og 1 time fra 3cm til ungen var ute. Heftig men greit, har født et barn uten også. ( Hadde bekkenløsning også) Lykke til
sol og varme Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 hei... så bra at du skrev dette innlegget fordi jeg skal også settes igang 2 uker før tiden...vel -hvis ungen er så stor som forrige gang pga. hofteproblemer som har oppstått... ikke bekkenløsning... er bare 23 uker på vei nå - men lurer jo veldig på det å bli satt igang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå