Gå til innhold

igangsetting av fødsel-noen som har prøvd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er mye plaget med bekkenløsning og venter barn nr to. legene snakker om å sette i gang fødselen to uker før termin. noen som har erfaringer med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada,mitt 5te barn kom til verden på det viset.Startet med vannavgang,men riene uteble.Fikk en kur over 3 dg der de først prøvde å modne livmorhalsen med gel,inneholder samme stoff i sæd.Denne blir satt inn i sjeden.Virker ikke denne så riene starter blir du satt på drypp,riene kom til meg da,sterkere og mer intense enn vanlige rier.Fikk epidural til slutt,det var godt.Anbefales!:-)

Skrevet

Hei

Jeg har blitt satt i gang to ganger, var på overtid begge gangene. Fikk raske og intense fødsler på 1,5 time og 1 time fra 3cm til ungen var ute. Heftig men greit, har født et barn uten også. ( Hadde bekkenløsning også)

Lykke til

Skrevet

hei... så bra at du skrev dette innlegget fordi jeg skal også settes igang 2 uker før tiden...vel -hvis ungen er så stor som forrige gang pga. hofteproblemer som har oppstått... ikke bekkenløsning... er bare 23 uker på vei nå - men lurer jo veldig på det å bli satt igang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...