Gå til innhold

noen som lekker foster vann..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

å hvordan kjennes det ut i såfall? tror jeg gjør det innimellom,for det kommer ut "fødehullet". det er ikke utflod. bør jeg kontakte lege?? jeg må bruke bind pga mye utflod,å når det kjennes ut som vannet renner ut er hele bindet fullt av blank IKKE luktende veske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo ringe jm/ legen din i morgen å høre hva de sier.

Var noen her inne som foreslo at man tok på seg en sort truse for en periode. Når det tørker vil det ikke syntes om det er fostervann du lekker, mens om det er utflod så blir det hvitt/misfarget når det er tørt.

 

Men hvis du er sikker på at du lekker fostervann og at det er konstant og ikke gir seg, ville jeg ringt føden for å konferere med de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...