Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 å hvordan kjennes det ut i såfall? tror jeg gjør det innimellom,for det kommer ut "fødehullet". det er ikke utflod. bør jeg kontakte lege?? jeg må bruke bind pga mye utflod,å når det kjennes ut som vannet renner ut er hele bindet fullt av blank IKKE luktende veske.
Kosel Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 du kan jo ringe jm/ legen din i morgen å høre hva de sier. Var noen her inne som foreslo at man tok på seg en sort truse for en periode. Når det tørker vil det ikke syntes om det er fostervann du lekker, mens om det er utflod så blir det hvitt/misfarget når det er tørt. Men hvis du er sikker på at du lekker fostervann og at det er konstant og ikke gir seg, ville jeg ringt føden for å konferere med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå