aaha Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Har nylig sluttet med p-piller, og så smått begynt å forsøke å bli gravid. Førse dag med siste mens etter slutten av siste brett er nå 34 dager siden, og syntes det er veldi rart jeg ikke har fått mensen enda. tok en graviditetstest dag 30, som da var negativ. Har heller ingen symptomer, så tror ikke jeg er gravid. Hvor lang tid skal det ta å få tilbake syklusen etter å ha sluttet på pilla? Mener å ha en normal syklus på ca 26 dager før jeg begynte på prevansjon for mange år siden... Hilsen allerede utålmodig!
ambumamma Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 det kan jo være at du er gravid, men at den ikke slo ut for at det var litt for tidlig....? ikke vet jeg men det går jo ann å håpe:-)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Hos noen tar det jo litt tid før syklusen stabiliserer seg etter p-pille slutt. Håper ting ordner seg for deg snart Lykke til
Clavia Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Sender deg en liten hilsen her også, Aaha :0) Vi er i samme båt :0) Idag søndag er jeg på dag 35 uten mens.. Man kan jo bli gal av mindre.. Når skal du teste igjen...?
aaha Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 tenkte å ta en torsdag 19, mest for å overbevise meg selv om at det ikke er noe, så den der mensen kanskje kan komme snart. fortsatt ingen symptomer, foruten menslignende smerter i magen innimellom, men ingen mensen.. enn du? Skjønner at man må ha tålmodighet, er vel de færreste dette går lett for!
ticalinda Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Jeg var heldig og gikk rett inn i normal syklus etter p-pilleslutt, men jeg har hoert om de som har ventet i 6 mnd.... Det kan ta tid aa faa hormonene ut av kroppen. En skikkelig taalmodighetsproeve aa vente... Haaper det gaar fort!
emporium Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 9 dager etter ikm her - og ingen mens eller positiv test... kan jo bli sprø av mindre har 28-dagers-syklus, og det er 2 mndr siden jeg sluttet med p-piller lykke til til oss =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå