Gå til innhold

Hva hadde dere til middag i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde hjemmelagde kjøttkaker med poteter, saus, og kålstuing.. Det var godt det :)

 

Dere da?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaker, godteri og litt pølse med brød... hihi

Skrevet

Hjemmelaget pizza ala 80-tallet. ;)

Skrevet

Vi ble invitert ut på pannekakemiddag av mamma og pappa sammen med broder'n og hans familie. koooooselig!

Skrevet

Vi grilla i finværet i dag. :o)

Skrevet

grilla pølser, også var vi i bursdag til svogeren min etterpå.

Skrevet

Er skikkelig alene om dagen ( ungane er på ferie), så jeg stekte med fylte kyllingfileeter ( fylt med skinke og ost) på en seng av deilig salat :0))

Skrevet

Vi bestilte oss kinamat :o)

Skrevet

Vi spiste hjortesteik med røstipoteter og kantarell saus. NAM NAM

Skrevet

Ingenting

 

Har vært alene hjemme i dag, og da orker jeg ikke lage meg middag.

Skrevet

Fikk servert bestemor-middag i dag - oksestek, tror jeg. Var i alle fall godt! Jordbær og sånn hvitt-kald-i-boks-fra-fryseren til dessert. Må drive med denslags lange omskrivinger her for tida, små ører har virkelig lært seg ordet IS!!! :-D

Skrevet

vi hadde pizzahorn i dag vi. namnam.. lenge siden vi spiste det sist=)

Skrevet

Fiskeboller og ris med karrisaus. En av Snups's favoritter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...