På vei igjen <3 Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Vi hadde hjemmelagde kjøttkaker med poteter, saus, og kålstuing.. Det var godt det Dere da?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Kaker, godteri og litt pølse med brød... hihi
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Vi ble invitert ut på pannekakemiddag av mamma og pappa sammen med broder'n og hans familie. koooooselig!
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 grilla pølser, også var vi i bursdag til svogeren min etterpå.
Rusketuska Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Er skikkelig alene om dagen ( ungane er på ferie), så jeg stekte med fylte kyllingfileeter ( fylt med skinke og ost) på en seng av deilig salat :0))
dumme mamma Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Vi spiste hjortesteik med røstipoteter og kantarell saus. NAM NAM
Katja Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Ingenting Har vært alene hjemme i dag, og da orker jeg ikke lage meg middag.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 Fikk servert bestemor-middag i dag - oksestek, tror jeg. Var i alle fall godt! Jordbær og sånn hvitt-kald-i-boks-fra-fryseren til dessert. Må drive med denslags lange omskrivinger her for tida, små ører har virkelig lært seg ordet IS!!! :-D
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 vi hadde pizzahorn i dag vi. namnam.. lenge siden vi spiste det sist=)
Tokatter_USA Skrevet 16. juli 2007 #17 Skrevet 16. juli 2007 Fiskeboller og ris med karrisaus. En av Snups's favoritter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå