Kondis som en murstein Skrevet 15. juli 2007 #29 Skrevet 15. juli 2007 Oj, så mange som sover nakne, hehe... Nå sover jeg i truse og amme-BH. Gleder meg stort til å komme ut av den ;o)
Katja Skrevet 15. juli 2007 #33 Skrevet 15. juli 2007 Netto ( i trusa når jeg sover borte eller når jeg har mensen)
melkekua™ Skrevet 15. juli 2007 #35 Skrevet 15. juli 2007 Netto eller truse....på vinteren blir det pysj + ullsokker ) jeg er en frysepinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå