Gå til innhold

sliter litt med navnevalg


*3barns mamma*

Anbefalte innlegg

syntes det er kjempe vanskelig å finne det perfekte jentenavn til tulla. håper virkelig det kommer når vi får se henne.. men nå står det mest på andrea.. har en sander fra før og føler det klinger godt. men klarer ikke slå meg til ro med det før jeg har sett henne og er så redd for å velge feil navn.. men har aldri tenkt på at sander ikke har sitt rette navn så det er nokk en vanesak. trodde det skulle være enkelt å finne jentenavn jeg. men den gang ei:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er å veldig opptatt av at navnet til lillepia skal være perfekt... Derfor har jeg ikke bestemt meg HELT før hun kommer. Men valget står mellom Ariana eller Aurora. Må se henne først :) Men for alt d vi vet får hun et helt annet navn hehe (tviler litt da, men d har jo skjedd før med andre).

Det verste er at alle andre legger seg opp i valget, spess eldre som av en merkelig grunn ikke er så begeistret for "nye" navn". Å når de griner på nesen så blir jeg jo selvfølgelig usikker. Men d er jo mitt barn og mitt valg!

Og de tror de har så mye peiling og tror at alle navn er norsk, men skal rett være rett så er d fåtallet av navn som er norsk.

 

Men tilbake til ditt valg.... Andrea... flott navn og det passer fint til sin bror. Et navn som passer både lyse og mørke småtroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Jeg synes det er så mange som maser om navn jeg. Både folk jeg kjenner og ikke kjenner.

"har dere bestemt dere for navn da" Vi har bestemt oss for både gutte og jente navn. Men det er det ingen som får vite før ungen er født, Tenk om vi ender opp med ett helt annet navn.

Når jeg får sp.målet så pleier jeg å si

"vi har jo tenkt på det men ikke landet på noe spesielt enda"

" ååå hvilke navn da "

"tja, vi får se når ungen blir født"

"men en baby er jo en baby, kan like gjerne bestemme det nå vet du"

"sikkert men vi venter"

"jammen hvilke navn har dere snakket om da"

...

 

Blir gal jeg, er ikke navnevalg en privatsak? Og når jeg ikke ønsker å dele det hvorfor fortsetter de å mase da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter jeg også! Har også en Sander fra før, og ønsker et navn som passer til. Har tenkt på Runa, Anna, Martine og Andrea :) Kanskje jeg kombinerer noen av disse navnene.. Må jo bestemme meg snart... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...